י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ישראל היא מדינה ריבונית"

נתניהו: "ארה"ב לא מונעת מאיתנו פעולות מבצעיות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו דחה הבוקר את הידיעות על כך שארה"ב לחצה על ישראל שלא לתקוף בלבנון. "אנחנו מדינה ריבונית וההחלטות מבוססות על שיקולים מבצעיים", אמר

נתניהו: "ארה"ב לא מונעת מאיתנו פעולות מבצעיות"
בנימין נתניהו, ראש הממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה, בקריה בתל אביב: "זהו בוקר קשה, אחרי יום קשה מאוד של לחימה בעזה. אני מבקש בשם כל חברי הממשלה וכל עם ישראל לשלוח תנחומים למשפחות לוחמינו הגיבורים שנפלו במלחמה על הבית. ליבנו עם המשפחות, ליבנו על החיים הצעירים שנגדעו באיבם. כולנו שולחים החלמה מהירה לפצועינו. המלחמה גובה מאיתנו מחיר כבד מאוד, אבל אין לנו ברירה אלא להמשיך להילחם".

נתניהו הוסיף: "כוחותינו חיסלו עד היום אלפים רבים של מחבלים. אנחנו ממשיכים בכל הכוח, עד הסוף, עד לניצחון, עד שנשלים את כל יעדינו: השמדת החמאס, החזרת חטופינו והבטחה שעזה לא תהווה יותר איום על מדינת ישראל.

אמש שוחחתי שוב עם הנשיא ביידן. אני מעריך את עמידתה האיתנה של ארה״ב במועצת הביטחון, עמדה שתומכת במאמץ המלחמתי שלנו. אמרתי אתמול לנשיא ביידן שאנחנו נילחם עד לניצחון המוחלט - יקח כמה זמן שזה יקח. ארה״ב מבינה זאת".

ראש הממשלה הבהיר: "ראיתי פרסומים שגויים שטוענים כאילו ארה״ב מנעה ומונעת מאיתנו פעולות מבצעיות באזור - זה לא נכון. ישראל היא מדינה ריבונית. ההחלטות שלנו במלחמה מבוססות על שיקולים מבצעיים שלנו, ולא ארחיב בזה. הן לא מוכתבות על ידי לחצים חיצוניים. ההחלטה על אופן הפעלת כוחותינו היא החלטה עצמאית של צה״ל ולא של אף אחד אחר.

המטרה היא לעמוד במשימה, בכל המשימות שלנו - בראש ובראשונה חיסול החמאס והחזרת חטופינו, ובמקביל לעשות הכל כדי לשמור על חיי לוחמינו.

שיהיה ברור: זאת תהיה מלחמה ממושכת. אנחנו נילחם עד הסוף - עד להשבת החטופים, עד לחיסול החמאס ועד שנשיב את הביטחון גם בצפון וגם בדרום.

כולנו מחזקים את לוחמינו הגיבורים בהשגת כל המטרות הללו. יחד נילחם, ובעזרת ה׳ - יחד ננצח", כך נתניהו.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד