ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אנטישמיות בלתי פוסקת

עשרות בתי כנסת בניו יורק קיבלו איומים על פצצה

עשרות בתי כנסת בניו יורק קיבלו איומי פצצה, ובכך הצטרפו למאות מוסדות יהודיים אחרים שגם מאוימים. בהודעות נטען כי חומרי נפץ הוטמנו במקומות שונים. עליה משמעותית של איומי שווא.

עשרות בתי כנסת בניו יורק קיבלו איומים על פצצה
ניידת משטרת ניו יורק צילום: unsplash

מאות מוסדות יהודיים ברחבי ארצות הברית קיבלו איומים לאחרונה, אך בסוף השבוע מוסדות יהודיים רבים בברוקלין, מנהטן ובמקומות אחרים בניו יורק, כולל בתי כנסת, בתי ספר ומרכזים קהילתיים, קיבלו גם הם אימיילים מאיימים. בהודעות נטען כי חומרי נפץ הוטמנו במקומות שונים, כולל בכל בית כנסת בניו יורק.

המיילים נשלחו למספר כתובות הקשורות לישיבות, בתי כנסת, מרכזים קהילתיים יהודיים. מיקומים ספציפיים שהוזכרו במיילים כללו את קהילת שערי ציון באושן פארקווי, בית ספר בקראון הייטס, המרכז היהודי קינגסוויי במידווד ומוסדות במנהטן. הרשויות הגיבו במהירות לדיווחים הללו, אך בחקירה לא מצאו ראיות לאיום ממשי.

בשבוע שעבר דיווחנו כי מאות בתי כנסת ומוסדות יהודיים ברחבי ארצות הברית קיבלו איומי פצצה בדוא"ל, עליה משמעותית של איומי שווא. תחנות המשטרה השונות חקרו את האיומים, גם אז לא נמצאו פצצות אמיתיות. בשבוע שעבר בתי כנסת בלפחות 17 מדינות פלוס וושינגטון הבירה אוימו גם הם עם פצצות.

 

 

 

ארצות הברית אנטישמיות ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד