ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ארגון אנטישמי ורקוב

נציבת האו"ם לארגוני הטרור: "לא פשע בינלאומי להרוג חיילים"

פרנצ'סקה אלבניה, הכתבת המיוחדת של האו"ם לזכויות ארגוני הטרור בעזה, ידועה כאנטישמית וישראל אסרה עליה להיכנס למדינה. על הטבח שביצע חמאס אמרה: "מעשה התנגדות לא לגיטימי אינו עושה דה-לגיטימציה להתנגדות עצמה" והוסיפה כי מותר להרוג חיילים

נציבת האו"ם לארגוני הטרור: "לא פשע בינלאומי להרוג חיילים"
הפרעות בקיבוץ בארי צילום: יניב נדב, פלאש 90

פרנצ'סקה אלבנזה, השליחה והכתבת המיוחדת למזרח התיכון מטעם ארגון האו"ם האנטישמי שמדבררת בפועל את ארגוני הטרור, ממשיכה את התבטאויותיה המחליאות בענייני ישראל.

אחרי שבעבר השוותה אלבנזה בין הנכבה לשואה והאשימה כי ישראל היא מדינת אפרטהייד, היא מעודדת בפועל הרג חיילי צה"ל. אלבנזה שעבדה באונר"א, עוד גוף אנטישמי שחלק מעובדיו אנשי חמאס, פרסמה מחקרים בנושא הפליטים הפלסטיניים. במסגרת תפקידה היא אמורה לעקוב ולדווח אחרי מצב הפלסטינים.

היא נשאלה בערוץ JNS לגבי הטבח שביצע חמאס ב-7 באוקטובר.

"אין ספק שלאנשים כמו הפלסטינים, שנשללה מהם זכות ההגדרה העצמית, יש את הזכות להתנגד. העצרת הכללית של האו"ם הכירה בזכותו של העם הפלסטיני להתנגד, אך בהתאם לחוק הבינלאומי. אין לנו ספק בכלל שמה שחמאס עשה ב-7 באוקטובר אינו עולה בקנה אחד עם החוק הבינלאומי, כי ברגע שחמאס תקף אזרחים, על ידי הרג, על ידי לקיחת בני ערובה, על ידי אכזריות ופציעה של אזרחים - אלו פשעים ואי אפשר להצדיק אותם".

היא הוסיפה: "זו לא התנגדות לגיטימית. עם זאת, מעשה התנגדות לא לגיטימי אינו עושה דה-לגיטימציה להתנגדות עצמה".

היא נשאלה האם זה חל על החיילים שנהרגו ב-7 באוקטובר, האם זה חל על כוחות המשטרה שנהרגו ב-7 באוקטובר, האם זה חל על כל פעילות חוצת גבולות. הבכירה האנטישמית ענתה: "הריגת לוחם, הריגת חייל היא טרגדיה לפי החוק הבינלאומי, אבל כשיש סכסוך מזוין, כמו במקרה הזה, הריגת חייל אינה לא חוקית". היא הוסיפה "הריגת חיילים אינה פשע בינלאומי".

האו"ם חמאס אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד