כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"איך אפשר להיות שאנן?"

השיחה של הרבי מצאנז עם אביו של הדר גולדין

פרופ' שמחה גולדין אביו של הלוחם הדר גולדין הי"ד שגופתו טרם נמצאה מזה למעלה מתשע שנים ישב זמן ממושך בחדרו של האדמו"ר מצאנז והשניים שוחחו על החטופים והנופלים. "עולם התורה הוא המגן האמיתי של כלל ישראל ורק בזכותם אנו חיים". השיחה המלאה מהקודש פנימה

השיחה של הרבי מצאנז עם אביו של הדר גולדין
שמחה גולדין אצל האדמו"ר מצאנז צילום: א. פ

אמש (שני) הגיע למעונו של האדמו"ר מצאנז בקרית צאנז בנתניה, פרופ' שמחה גולדין אביו של הלוחם הדר גולדין הי"ד מסיירת גבעתי שנרצח במבצע צוק איתן בקרב ברפיח ואשר גופתו נחטפה לפני למעלה מתשע שנים ועד היום היא נמצאת בשבי החמאס. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מעל חצי שעה ישב הרבי עם גולדין וחיזקו בדברי חיזוק רבים, אחרי שיחה בנושא קדושת המתים, ברכו הרבי בחמימות, ואמר שגם התפלל וגם יתפלל, שימצאו את גופת בנו.

בהתייחסותו לנושא החטופים כיום הנמצאים בצרה ובשביה, אמר הרבי מצאנז שנושא החטופים ומשפחותיהם והחללים שנופלים יום יום, לא נותנים לו מנוחה. "קשה לעצום עין בלילה במצב הזה. עם ישראל צריך רחמים גדולים. איך אפשר להיות שאנן? צריך רק להרבות בתפילות ותהלים", התבטא הרבי.

אחרי שסיפר שמחה גולדין על בנו הי"ד על התמדתו בתורה בישיבה בה למד, אמר הרבי: "צריך לזכור ולהחדיר כי עולם התורה הוא המגן האמיתי של כלל ישראל ורק בזכותם אנו חיים, זה כמו שיש כמו בצבא מחלקות כאשר הטייס למשל אינו נכנס לתפקיד הטבח, כך צריך לדעת שעולם התורה, אלו שיושבים ולומדים, זה מחלקה של הגנה חשובה לאין ערוך".

בהמשך השיחה ביקש הרבי להוציא את הנוכחים מהחדר ונשאר לבדו עם שמחה גולדין לשיחת חיזוק פרטית.

 

 

חסידות צאנז הדר גולדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד