כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חברת המימון "מימונדלן" גייסה מיליוני שקלים לבתי חב"ד בירושלים

חברת המימון "מימונדלן" הצליחה במהלך התקופה האחרונה לגייס מיליוני שקלים לבתי חב"ד בירושלים • שלוחי חב"ד הודו נרגשות לחברה אשר מתוך תחושת שליחות פעלה בהצלחה מרובה למען הפצת יהדות וקדושה

חברת המימון "מימונדלן" גייסה מיליוני שקלים לבתי חב"ד בירושלים
pixabay

חברת המימון "מימונדלן" הצליחה במהלך התקופה האחרונה לגייס מיליוני שקלים לצורך הקמת בתי חב"ד ברחבי העיר ירושלים, מדובר בסכומים גבוהים במיוחד אשר אושרו בתוך זמן קצר בזכות ההיכרות של ראשי החברה עם המערכת הבנקאית ובזכות תחושת השליחות אשר מלווה אותם מיום הקמת החברה.

כשאנו מעמיקים בפעילות של חברת "מימונדלן" אנו מגלים כי רק במהלך השנה האחרונה היא סייעה לעשרות עמותות, חסידויות, קהילות, מוסדות וכיוצא בזה מתוך מטרה לדאוג להן לפתרונות מימון אטרקטיביים במיוחד. אם לא די בפעילות הכללית שלהם אנו שומעים מעוד ועוד שלוחי חב"ד כי החברה הזו עומדת לימינם בכל הנצרך ודואגת להם למבני קבע כשאיפתו ורצונו של כ"ק האדמו"ר.

כזה הוא שליח הרבי הראשי בהרצליה ובשכונת קטמון בירושלים הרה"ח תמיר קסטיאל שיחי' שהספיק כבר תחת חסותו להקים ארבעה בתי חב"ד בשכונת קטמון בירושלים. בשיחה עמנו הוא משתף בנקודת האור לה זכה כאשר קרא למשימה את חברת "מימונדלן" אשר הוכיחו יכולות יוצאות דופן. "בחודש ניסן תשנ"ז יצאתי לשליחות בשכונת קטמון בירושלים ת"ו. הגישה שאימצתי, כפי שהבנתי משיחותיו הק' של הרבי היא להקים בית חב"ד ולאחר שיתבסס להביא עוד שלוחים, ולהקים עוד בתי חב"ד נוספים. תחילה הוקם בית חב"ד ראשון בשכונה, ומאז יש כאן כבר ארבעה סניפים. אנחנו עובדים יחד כגוף אחד, ויחד עם זה לכל אחד יש את השליחות הפרטית שלו. השליחות הראשית שלי, מלבד הסניף בקטמון-רסקו, היא לדאוג ולבסס את כל הסניפים האחרים, הרב שלמה סגל בשכונת קטמון-גוננים, הרב אור זיו בשכונת קטמון-המושבה והרב מאור אוחנה בשכונת קטמון ח-ט".

"כיום יש ב"ה, בשכונת קטמון ארבעה גני ילדים, מעון יום, בית ספר שלהבות חב"ד, שלשה מקוואות חב"ד, וכמובן פעילות עניפה של ארבעה בתי חב"ד. בשכונת קטמון יש שנים עשר אלף בתי אב והשכונה מתפתחת מאוד. לפני כשלוש שנים שכרנו מבנה היכן שהיה ממוקם בנק דיסקונט, ומהרגע הראשון רצינו לקנות את המבנה. לצערי, זמן קצר אחרי ששכרנו את המבנה, נפטרה בעלת הנכס והבנתי שאנחנו חייבים להזדרז עם הקניה. בעקבות סכסוך בין היורשים לא הצלחתי לרכוש את הנכס. הסיפור הזה הלך ונמשך ובינתיים השווי של הנכס רק עלה לצד הוצאות השכירות השוטפות. פניתי בעצמי לבנקים בכדי להסדיר את עניין המימון אך לצערי הרב לא עלתה בידי".

"כך או כך, קיבלתי המלצה מחבר על ר' מתתיהו ווגשל שממש ביד אמן הצליח להשיג בעבורי בדיוק את מה שביקשתי. ההיכרות שלו ושל שותפו לחברה הר"ר אלי רבינוביץ מעניקה להם ידע עצום, כזה שבסופו של יום משרת אותך ואת האינטרסים המדויקים שלך, עם פתרונות מיוחדים ויצירתיים לכל בעיה שצצה בדרך לקבלת המימון. ביד אמן ממש הם ליוו את כל התהליך ובתוך זמן קצר הצלחתי בחסד השם לרכוש את הנכס בכדי להמשיך שם את הפעילות המבורכת של בית חב"ד".

שליח חב"ד גם מונה את מעלות החברה בשיחה עמנו: "דבר ראשון יש להם מקצועיות מיוחדת, כמותה לא ראיתי באף מקום אחר. בנוסף הם ייחודיים בכך שידעו להציג את החוזקות של בית חב"ד בצורה נכונה לבנק, כך שתוך זמן קצר הבנק הסכים לתת את המימון שהיה באחוז מימון גבוה מאוד. בנוסף לכך, חברת מימונדלן באמת מבינה מה זה שלוחי הרבי, הם נושמים את זה ממש, אני נזכר ברגע שכמעט התייאשתי, שוחחתי באותו היום עם ר' מתתיהו ואז הוא אומר לי, "אל תשכח שאתה שליח של הרבי, אל תתייאש". הוא ממש חיזק אותי. יש להם ביטחון חזק לצד מקצועיות מרשימה מאוד".

בחברת "מימונדלן" אמרו כי הם עושים לילות כימים למען שלוחי הרבי באשר הם. "חרטנו על דגלנו את הסיוע התמידי לכל שליח ושליח מתוך מקצועיות ורצון לסייע ולהביא לתוצאות יוצאות דופן, הן במימון לרכישת ו/או בניית נכסים, ו/או מימון עבור פעילות העמותה, והן בכלל בכל עולם המימון אשר להם מחלקות נפרדות בחברה, להלוואות ומשכנתאות. בסייעתא דשמיא נמשיך לדאוג לכל השלוחים באשר הם ונעשה הכל על מנת לדאוג שלכולם יהיה מבנה קבע, כראוי וכיאות לשלוחי הרבי אשר מכוחו העצום אנו פועלים".

אז אם גם אתם רוצים לרכוש מבנה קבע משלכם, אם גם אתם רוצים שסוף סוף יהיה לכם מבנה של קבע לפעילות השוטפת שלכם, ולא משנה איפה ו/או בכלל נדרש לכם מימון הן בהלוואות והן במשכנתאות, מהרו עוד היום וצרו קשר עם חברת "מימונדלן" אשר יעמידו לרשותכם את מיטב המוחות בכדי לגייס בעבורכם את המימון הנדרש לרכוש מבנה של קבע. עשו זאת עכשיו, בטוח שלא תתחרטו. למענכם, למען הפעילות שלכם.

חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד