ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הגזרה הצפונית

דניאל נחמני הי"ד נפטר מפצעיו: "לב זהב, ערכי ואחראי, חבר טוב ואהוב"

באותה התקרית נהרג עמית הוד זיו הי"ד מראש העין | הלווייתו של דניאל תיערך היום, יום שלישי בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא

דניאל נחמני הי"ד נפטר מפצעיו: "לב זהב, ערכי ואחראי, חבר טוב ואהוב"
דניאל נחמני הי"ד צילום: דובר צה"ל

דניאל נחמני הי"ד בן 21 מכפר סבא, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע מירי טיל נ"ט של חיזבאללה במהלך יום שישי שעבר, כך הותר לפרסום היום (שלישי) בצהריים ע"י דובר צה"ל. באותה התקרית נהרג סמל עמית הוד זיו הי"ד מראש העין. דניאל הוא בנם של יוסף ומיה, בוגר חטיבת "בר לב".

ראש העיר כפר סבא, רפי סער ספד לו: "דניאל היה מלח הארץ, לוחם אמיץ ואהוב, והידיעה על נפילתו קשה וכואבת. יהי זכרו ברוך". בהודעת העירייה נכתב בנוסף כי "העירייה קוראת לתושבות ותושבי העיר להגיע וללוותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל. במהלך הלווייתו יישמעו מטחי כבוד לזכרו".

בבית החינוך 'תיכון רבין' בכפר סבא ספדו לו: "בית חינוך תיכון רבין מרכין ראשו בצער רב עם נפילתו של סמ''ר דניאל נחמני ז''ל בן 21, מכפר סבא, לוחם בגדוד 71, עוצבת ׳ברק׳ (188)".

עוד נכתב בהודעת התיכון כי "דניאל סיים את לימודיו בתשפ''א, ולנצח נזכור אותו כנער עם לב זהב, ערכי ואחראי, חבר טוב ואהוב. הלווייתו תיערך היום, יום שלישי בשעה 18:00 בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. פרטים לגבי מיקום השבעה יימסרו בהמשך".

לבנון חיזבאללה חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד