כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"כואב לי הלב"

אלפי עופות נהרגו מפגיעה ישירה בצפון; הלולן ניצל כשיצא להכין אוכל לחיילים

צער בעלי חיים: ‏טיל פגע בלול במושב בדוב"ב שגבול הצפון, כתוצאה מהפגיעה הישירה אלפי עופות נהרגו | בנו של הבעלים מספר כי הלול "נפגע משמעותית והלך טוטאלוס"

אלפי עופות נהרגו מפגיעה ישירה בצפון; הלולן ניצל כשיצא להכין אוכל לחיילים
הלול הפגוע צילום: לפי סעיף 27א

מאז שעות הבוקר (שלישי) התרחשו מספר אירועים במהלכם שוגרו טילים מכוונה של לבנון לעבר שטח ישראל. כתוצאה מאחד מהשיגורים מוקדם יותר חיזבאללה שיגר טיל נ"ט על מתחם כנסיית אקרית ובירעם, השומר במקום נפצע באורח קשה. אש נוספת נפתחה לעבר הכוחות שהגיעו לחלצו. צה"ל ניהל קרב חילוץ בזירה לצורך טיפול רפואי בשומר (80) שטופל ע"י מגן דוד אדום כשהוא בהכרה מלאה.

בנוסף, באירוע אחר נזק עצום נגרם ללול התרנגולים של משפחת עטון שנמצא במושב דוב"ב שבגבול הצפוני. זאת לאחר שטיל נ"ט פגע בלול באופן ישיר. בלול, המאכלס 11.5 אלף עופות, קיים נזק עצום וכן במיכל התערובת. 

הלולן קוטי עטון, בנו של הבעלים, מספר כי "לא נותנים לנו להיכנס כרגע ללול לראות את הנזק. הוא נפגע משמעותית והלך טוטאלוס. אלפי עופות שלנו נהרגו. נזק עצום. כואב לי הלב. אבא שלי, אברהם שהוא הבעלים של הלול ניצל ב'פוקס'. הוא יצא למספר דקות להכין ארוחת צהרים לחיילים שמשרתים באזור ובכך הוא ניצל".

דניאל נחמני הי"ד בן 21 מכפר סבא, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע מירי טיל נ"ט של חיזבאללה במהלך יום שישי שעבר, כך הותר לפרסום בצהריים ע"י דובר צה"ל. באותה התקרית נהרג סמל עמית הוד זיו הי"ד מראש העין.

חיזבאללה גבול לבנון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד