כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
המטרופולין החמישי בישראל

"בעלזא מסמנים את עפולה כיעד הבא"

העיר צפויה לעבור את רף ה- 300 אלף תושבים ובכך תהפוך לעיר מרכזית גדולה במחוז הצפון ולמטרופולין החמישי בישראל • קרקע צמודת דופן להשקעה בשכונה שעומדת להיבנות בעפולה - החל מ- 119,000 ש״ח בלבד - שלבים א׳ ו- ב׳ נמכרו, כעת שלב ג׳ יוצא לדרך!

"בעלזא מסמנים את עפולה כיעד הבא"
עפולה צילום: באדיבות ארזים קפיטל

קצב הגדילה המסחרר של עפולה נמשך: אושרה תוספת לתוכנית המתאר של העיר הכוללת הוספת 63,00 יחידות דיור, 1.7 מיליון מ”ר של שטחי תעסוקה, 47,000 מ”ר של שטחי מלונאות ו 135,000- מ”ר של שטחי מסחר המביאה עימה בנייה מסיבית של שכונות חדשות ומרכזים מסחריים גדולים בעיר. הפיתוח הענק של העיר גלוי לכל: העיר מובילה את צפון הארץ במספר הפרויקטים, 106 פרויקטים ליתר דיוק, אשר נמצאים כעת בשלבי בנייה ותכנון, כולל בין היתר קריית ממשלה, קריית חינוך, מרכז הייטק, אוניברסיטה, מכללות, בית חולים מורחב, מרכזים מסחריים וכ״ו.

לחצו כאן ליצירת קשר אודות המיזם>>>

פוטנציאל רווח של כ- 400-600%

כל משקיע חולם להיכנס לעסקה בנקודת הזמן האופטימלית ביותר, נקודה בה המחיר הוא נמוך במיוחד ומאפשר רווח מקסימלי – זו הסיבה שמשקיעים מנוסים יודעים שיש השקעות שחייבים לקחת בהן חלק במטרה להנות מעליית המחירים שתגיע לאחר התאוששות המשק. חברת ״ארזים קפיטל״ מתמחה באיתור קרקעות להשקעה עם טאבו פרטי באזורי ביקוש עם פוטנציאל השבחה גבוה. בין הפרויקטים של החברה תמצאו מאות עסקאות שהסתיימו בהצלחה: עסקאות בחדרה, שדה ורבורג, נתניה, בנימינה, עפולה, הרצליה על הים, הוד השרון, זכרון יעקב, פרדס חנה, שדה דב, הרצליה חוף התכלת, תל אביב מתחם 3700, ראשון לציון, פי גלילות וחדרה על הים ועוד..

״עסקה בטוחה בליווי מלא לאורך כל הדרך״

כאמור, כעת תוכלו לרכוש קרקע פרטית בטאבו במחיר של החל מ- 119,000 ש״ח בלבד ובליווי מלא של חברת ״ארזים קפיטל״ לאורך כל הדרך: ״אנחנו מלווים את הרוכשים שלנו לאורך כל התהליך – מא׳ עד ת׳ – הכל נעשה גם בליווי משפטי מלא של אחד המשרדים המובילים בארץ ובליווי שמאי תקן 22 , כך שהמשקיעים יכולים להיות בטוחים שהם בידיים טובות , אומר אורן, ומסכם: ״על פי כל התחזיות מדובר כאן בעסקה בטוחה – הצורך ההולך וגובר בנדל״ן בעיר והעובדה ש- שהעיר הולכת לגדול פי 4 המיקום המובחר של הקרקע הנמצאת בצמידות ל 16.5 אלף יח’ דיור שהופשרו , רק מחזקים את הפוטנציאל העצום הקיים בקרקע שכן בעלי הקרקעות הפרטיות עם פוטנציאל להפשרה החלו בזירוז וקידום הליכי תכנון לשינוי ייעוד הקרקע והפיכתה לזמינה לבנייה בהקדם – מה שהופך את ההשקעה לבטוחה וכדאית במיוחד כעת!״.

עפולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד