א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"מתחרט על כל כאב שגרמתי"

הזמר האנטישמי התנצל בפני הקהילה היהודית בעברית

הזמר האנטישמי קניה ווסט, שידוע באמירות האנטישמיות הרבות שלו וביניהן דברי שבח להיטלר, התנצל בפני הקהילה היהודית בפוסט שהעלה בעברית: "אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר בעתיד"

הזמר האנטישמי התנצל בפני הקהילה היהודית בעברית
רמקול צילום: freepik

משנה כיוון? הזמר האנטישמי האמריקני קניה ווסט העלה פוסט ברשתות החברתיות בו התנצל בפני הקהילה היהודית על שלל אמירות אנטישמיות שסיפק במהלך השנים האחרונות שעוררו סערות רבות סביבו.

בפוסט שפירסם בעברית כתב: "אני מתנצל בכנות לקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכננת שנגרמה על ידי מילותיי או פעולותיי. זה לא היה כוונתי לפגוע או להוריד מכבוד, ואני מתחרט מאוד על כל כאב שאולי גרמתי".

עוד הוסיף: "אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר בעתיד. סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקידום אחדות".

בשנה שעברה ווסט שיבח את היטלר בראיון עם איש הקונספירציה אלכס ג'ונס, איש ימין קיצוני ובעייתי מאד בעצמו. יחד עם זאת, טוויטר השעתה אותו לאחר שצייץ תמונה של צלב קרס עם מגן דוד.

יחד עם זאת אף כתב בטוויטר: "אני ישנוני קצת הערב אבל כשאתעורר אעבור לכוננות רמה 3 כלפי היהודים. מה שמצחיק הוא שאני לא יכול להיות אנטישמי כי שחורים הם בעצם יהודים. שיחקתם בי וניסיתם להחרים את כל מי שמתנגד לאג'נדה שלכם".

בהמשך הביע את הערצתו לאדולף היטלר, ואמר כי היהודים "השיגו את הקול השחור". בהמשך הוסיף ווסט ואמר כי היהודים בתעשיית הבידור יכולים "לחלוב אותנו עד שנמות". ווסט התייחס גם לחתנו היהודי של הנשיא לשעבר טראמפ, ג'ארד קושנר, ואמר עליו כי הוא: "דוגמא לאופן שבו העם היהודי מחזיק את ידיו בכל עסק ששולט בעולם".

נזכיר כי קניה ווסט הוא אחד מן הזמרים המצליחים בעולם ופרסומו חצה מזמן את גבולות המוזיקה והתפשט לתחומים רבים ושונים. שוויו מוערך בכ-2 מיליארד דולר, מאות מיליונים מכל רחבי העולם שומעים את שיריו ובבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב הוא אף התמודד במפלגה עצמאית נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והנשיא הנבחר ג'ו ביידן.

ארצות הברית אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד