כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
השאיר שובל של דם

רובוט של טסלה תקף מהנדס במפעל החברה בטקסס

במהלך תקלה ברובוט של חברת טסלה בארה"ב, הרובוט תקף מהנדס והשאיר 'שובל של דם'. עובדים מיהרו ללחוץ על לחצן הכיבוי. אחד מכל 21 עובדים במפעל בטקסס נפצע בעבודה בשנת 2022

רובוט של טסלה תקף מהנדס במפעל החברה בטקסס
רובוט. אילוסטרציה צילום: unsplash

מהנדס בחברת טסלה הותקף על ידי רובוט במהלך תקלה מסוכנת ועקובה מדם במפעל Giga של החברה ליד אוסטין בטקסס. שני עובדים צפו באימה בעמיתם העובד מותקף על ידי המכונה שנועדה לתפוס ולהזיז חלקי מכוניות אלומיניום חדשים.

ה'דיילי מייל' דיווח כי הרובוט הצמיד את האיש, שהיה באמתע לתכנת תוכנה עבור שני רובוטים תקולים של טסלה בקרבת מקום, ואז תפס על המלקחיים שלו בגבו ובזרועו של העובד, והותיר 'שובל דם' לאורך פני המפעל.

התקרית הנוראה שהותירה את הקורבן עם 'פצע פתוח' בידו השמאלית נחשפה בדוח פציעה משנת 2021 שהוגש לרגולטורים הפדרליים.

למרות שלא דווח לרגולטורים על פציעות אחרות הקשורות לרובוטים על ידי טסלה במפעל בטקסס ב-2021 או ב-2022, התקרית מגיעה על רקע דאגות מוגברות לגבי הסיכונים של רובוטים אוטומטיים במקום העבודה.

לאחר שהשתחרר, המהנדס נפל כמה מטרים במגלשה שנועדה לאסוף גרוטאות אלומיניום, והותיר אחריו שובל של דם', לפי The Information, אתר חדשות טכנולוגי.

עוד דווח, כי כמעט אחד מכל 21 עובדים במפעל גיגה טקסס של טסלה נפצע במהלך העבודה בשנת 2022, בהשוואה לתעשייה כללית, שם זה אחד מכל 30 עובדים.

העיתון ניסה לקבל תגובה מטסלה, אך החברה סגרה את מחלקת יחסי הציבור והדוברות בארה"ב באוקטובר 2020.

טסלה ארצות הברית טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד