ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
האברך השקדן

האב קורא להגיע להלווית בנו: "זה יחזק אותנו"

"זה יחזק אותנו, בואו ללוות את יהונתן יחד איתנו בבקשה, באחדות לכבודו של יהונתן ולכבודם של כלל הנופלים". כך אביו של יהונתן לובר הי"ד שנפל בעזה והלוויתו תיערך היום בשעה 10:30 בהר הרצל

האב קורא להגיע להלווית בנו: "זה יחזק אותנו"
אלישע יהונתן לובר הי"ד / עזה צילום: באדיבות המצלם / פלאש 90

חגי לובר, אביו של אלישע יהונתן לובר הי"ד, שנפל ברצועת עזה קורא לכלל ישראל להגיע להלוויית בנו שתתקיים היו: "נלווה את יהונתן בשעה 10:30 בהר הרצל למנוחת עולמים, מזמין את כל עם ישראל".

"אנא בואו ללוות את הבן והאח יהונתן שלנו, של כולנו, בדרכו האחרונה", אמר חגי. "מי שיכול ויש לו שעה פנויה ולא פוגע בשגרת חייו, שיגיע, זה יחזק אותנו, בואו ללוות את יהונתן יחד איתנו בבקשה, באחדות לכבודו של יהונתן ולכבודם של כלל הנופלים".

חגי אף התראיין ברדיו 'גלי ישראל' וסיפר על הרגע שבו התבשר על נפילת בנו: "הייתי באמצע צפייה בחדשות אחרי שעברתי מערוץ אחר בו התחילו לדון בשאלה אם יש מתח בקבינט או אין, בדיוק העברתי לערוץ שהתחיל לדבר על ניצחונות ופתאום הייתה דפיקה בדלת. זה היה פשוט נורא. אישתי אומרת לי 'יש חיילים בדלת', אחרי כל החודשיים האלה שהיינו בחרדה עצומה נכנסו המתוקים האלה שבאמת מגיע להם כל הכבוד ואומרים לנו 'הבן שלכם נהרג בעזה'".

"אנחנו אומרים להם 'איזה בן? יש לנו ארבעה שם' והם לרגע התבלבלו ואז הם אמרו לנו שזה יהונתן והלב שלנו נפל. צריך להגיד, ההרוגים הללו והלוחמים בכלל מסבים לנו כ"כ הרבה גאווה. אנחנו מסתכלים עליהם ממרום גילינו ואומרים הדור הזה טוב יותר מאיתנו עם המסירות והאכפתיות שלהם. הבן שלי גדל ביצהר ולא עניין אותו כהוא זה אם החטופים ממגזר כזה או אחר. הוא התפלל עליהם ואמר לי 'אבא אנחנו הולכים לשחרר אותם'", סיכם האב.

הלוויתו של יהונתן לובר הי"ד תתקיים היום (רביעי) בשעה 10:30 בבית העלמין בהר הרצל, ירושלים. הוא הותיר אחריו אישה, תינוק, הורים ושמונה אחים.

יהונתן היה אברך בישיבת 'רועה ישראל' ביצהר שבראשות הרב דוד דודקביץ וגם עבד במועצה האזורית שומרון. בעוד ימים ספורים בכ"ג טבת אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-25.

יהי זכרו ברוך.

חייל נהרג הלוויה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד