כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הכוון לחיים

ההחלטה הכי חשובה בתור הורים: כך תדעו לאיזו ישיבה לשלוח את בנכם

הורים רבים עומדים בימים אלו בפני החלטה לאיזו ישיבה לשלוח את בנם. מרכז המידע וההכוון של 'לשם' עומד לרשותכם

ההחלטה הכי חשובה בתור הורים: כך תדעו לאיזו ישיבה לשלוח את בנכם
ישיבה חרדית תיכונית צילום: יח"צ

הורים רבים עומדים בתקופה זו בפני החלטה גורלית לבנם הנמצא בימים אלו בכיתה ח': בחירת הישיבה המתאימה ביותר עבורו. ההורים רוצים עבור בנם את הטוב ביותר - מסגרת המשלבת יראת שמים ולימודים ברמה גבוהה לצד דיבוק חברים והתאמה לנער עצמו.

בשנים האחרונות נפתחו ברחבי הארץ עשרות ישיבות חרדיות-תיכוניות – ישיבות המאמינות ברמה רוחנית גבוהה, ליווי אישי לתלמידים ולימוד גמרא ישיבתי מעמיק לצד לימודי כלליים לצורך קבלת תעודת בגרות.

ליצירת קשר עם מרכז הכוון לישיבות תיכוניות לחצו כאן>>>

ברבות מהישיבות החרדיות-תיכוניות מאמינים בכל תלמיד ותלמיד ומעמידים לתלמידיהן כלים שמאפשרים להתפתח, להתקדם ולהצליח. הישיבות מתאימות לכלל בוגרי תלמודי התורה מכלל המגזרים. במוסדות אלו ניתן דגש רב על מצוינות תורנית לצד מצוינות בלימודים כלליים, ויש בהן סגל הוראה וחינוך רגיש, מוכשר ומוסמך. לצד אלה מתקיים לרוב הווי חברתי עשיר.

לצורך מתן האפשרות לכל ההורים לבחור את הישיבה החרדית-תיכונית הטובה ביותר עבור בנם הוקם מרכז המידע וההכוון של 'לשם'. מטרתנו היא להבטיח שכל נער בחברה החרדית, שהוא והוריו מעוניינים בכך, יוכל להתחנך וללמוד במוסד חינוכי המתאים לו. מוסד המספק לו את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של חינוך תורני המקובל בעולם החרדי, יחד עם המיומנויות, הכישורים והידע הכללי לנהל חיים מלאים ושלמים, ולהתפרנס בכבוד.

המטרה המשותפת של מרכז המידע וההכוון ושל הישיבות החרדיות – תיכוניות היא לגדל בני תורה שימשיכו את דרך אבותיהם במסגרת הקהילה החרדית ובנוסף ירכשו מיומנויות וידע כללי שיסייעו להם, למשפחתם ולקהילתם בעתיד.

כיום ניתן לבחור מבין מגוון רחב של ישיבות חרדיות-תיכוניות – עם פנימייה או בלעדיה. ליטאיות, חסידיות וספרדיות; כל משפחה וכל תלמיד יוכלו למצוא מענה הולם. בפריסה גיאוגרפית רחבה – בצפון, במרכז, בירושלים ובדרום, ובמגוון מגמות ומסלולי לימוד.

לאור העובדה כי התלמידים מגיעים ברובם ממוסדות ללא לימודים מתאימים ישיבות החרדיות-תיכוניות ערוכים להשלים פערים בלימודים כלליים. קיימים מגוון כלים ופתרונות המאפשרים למידה מכווינה בחודשי הקיץ ובחופשת "בין הזמנים", בקצב אישי המותאם לכל תלמיד.

בלשם לא מסתפקים רק בהכוונה לישיבות חרדיות-תיכוניות אלא הקימו אף מערך המייעץ ומסייע להורים בקבלת מלגות לימודים, מתוך הבנה כי לא כל ההורים מסוגלים לשלם סכומים כה גבוהים למען חינוכו המתאים והנכון לבנם או אף בניהם.

הורים המעוניינים במידע ובהכוונה יכולים לפנות למרכז המידע וההכוון בטופס המצורף.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד