ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
הזדמנות יוצאת דופן

זה מה שהבטיח הגרמ"ש אדלשטיין לחודש טבת

ברכה מיוחדת מאת הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, לטובת התורמים לקרן 'יתומי טבת' • זו הזדמנות מיוחדת לקיים מצוות צדקה בהידור מיוחד, לסייע ליתומים ויתומות להקים את ביתם, ולעבור ממצב של נצרכים למצב של נותנים ומסייעים

זה מה שהבטיח הגרמ"ש אדלשטיין לחודש טבת
הגרמ"ש אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

אחת המעלות הגדולות במצוות צדקה היא המצווה להעמיד אדם על רגליו מבחינה כלכלית, ולסייע לו להתייצב כדי שיוכל לפרנס את עצמו. נתינה זו חשובה יותר מנתינה למי שכבר קרס ונאלץ לקבל עזרה כדי להשיג די פרנסתו לימים הקרובים.

הדרך המתאימה ביותר לקיום המצווה הזאת בימינו, היא באמצעות מתן עזרה וסיוע ליתומים ויתומות עניים וחסרי כל, להתחתן בכבוד!

לתרומה ל-60 החתנים והכלות הקליקו כאן>>>



בית שהוקם בצורה מכובדת, בלי שהחתן והכלה סוחבים איתם חובות מהחתונה, הוא בית שיהיה בריא יותר ויציב יותר מבחינה כלכלית.

לא בכדי אמרו חז"ל שמי שזוכה לגדל יתום ויתומה ולהשיאם הוא בבחינת 'עושה צדקה בכל עת', כי מכח המצווה של העזרה ליתום והיתומה, הוא זוכה שכל החיים שלהם יתנהלו בצורה טובה יותר, בזכותו ובזכות התרומה שלו.

בימים אלו מתחתנים 60 יתומים ויתומות, שלאחר בדיקה התברר שהם זקוקים לעזרה כספית דחופה. 60 יתומים ויתומות שרוצים לצאת ממעגל העוני, ולהקים את ביתם בצורה בריאה. הם צריכים את התרומה הזאת האחרונה של הציבור, כדי שיוכלו להקים בית, ולאחר מכן הם יוכלו לפרנס את התא המשפחתי שלהם בכבד, בסייעתא דשמיא, ולתרום בעצמם ליתומים ויתומות ולנזקקים אחרים.

כל 60 המקרים הללו אוגדו יחד ב'קרן יתומי טבת', וכעת נערכת מגבית מיוחדת בתקווה שיושג הסכום הנדרש כדי להעניק לכל אחד ואחת מהם את המענק המגיע להם, כדי לסייע להם במימון הוצאות החתונה.

בעקבות כך החליט מרן עמוד הישועות הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א לכתוב ברכה מפורשת בחתימת ידו: "כל התורמים סך 600 שקלים למגבית 'קופת העיר' עבור שישים היתומים הנישאים בחודש טבת, יזכו במידה כנגד מידה שיסיר מהם הקב"ה כל דאגה ויצילם מכל צרה וצוקה ואך טוב וחסד יהיה להם כל הימים".

על הברכה המפורשת הזאת חותם מרן שליט"א את שמו המלא, והעניק אותה לראשי 'קופת העיר' שהגיעו אליו כדי לעדכן בתוצאות הרשימה של חודש טבת.

כשהברכה האמורה יוצאת מפיו של עמוד הישועות, היא עושה רעש גדול בשמים, כשהיא נחתמת על ידו בחתימתו המלאה, היא בבחינת 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים', וכשכל זה קורה בימי מלחמה, יש לזה משמעות כפולה ומכופלת!

אל תהססו, אל תחמיצו את ההזדמנות. יש לנו הזדמנות לזכות בזכות מצוות הצדקה שעליה אמרו חז"ל שבכוח להציל אדם ממות, ולקבל ברכה כזאת מפורשת ונחרצת, שה' יסיר מאתנו כל דאגה!

לתרומה ל-60 החתנים והכלות הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד