כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תמורת 500 דולרים

נפל קורבן: חרדי נעצר לאחר שהתגלו אצלו סמים במסווה אוכל לבעלי חיים

אנשי המכס במולדובה מנעו ניסיון להבריח 15.6 ק"ג של סמים שנמצאו במזוודה של צעיר חרדי ממרכז הארץ. במהלך בדיקת מזוודותיו מצאו פקידי המכס שלושה ארגזים שעליהם נכתב כי מדובר במזון לבעלי חיים, אך מדובר היה בסמים

נפל קורבן: חרדי נעצר לאחר שהתגלו אצלו סמים במסווה אוכל לבעלי חיים
הארגזים עם הסמים צילום: רשויות המכס בקישינב

אנשי המכס בקישינב בירת מולדובה, עצרו היום (רביעי) צעיר חרדי שניסה להכניס סמים למדינה. הרשויות גילו טבליות סם אקסטזי בשווי עשרה מיליון שקלים. על פי אנשי המכס בעל המטען הוא אזרח ישראלי בן 32 שטס לקישינב מאמסטרדם. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

הצעיר המתגורר במרכז הארץ, עבר במסלול הירוק והצהיר שאין לו מה להצהיר במכס. אלא שבמהלך בדיקת מזוודותיו מצאו פקידי המכס שלושה ארגזים שעליהם נכתב כי מדובר במזון לבעלי חיים, המשטרה מצאה סמים בפנים.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, לאחר המעצר ערכה משטרת קישינב חיפושים בחמש כתובות בבירה, וחקרה אנשים שעלולים להיות קשורים לצעיר הישראלי שהיה אמור להעביר להם את הסמים. החשוד נעצר ויישאר במעצר למשך 30 יום עד לדיון בעניינו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הצעיר שמגיע ממשפחת קשת יום, התפתה להעביר את הארגזים עם הסמים, לדברי אנשים שמעורים בסיפור ומנסים לסייע לו, הוא לא ידע שמנצלים את תמימותו, והוא חשב שזה באמת מזון לבעלי חיים, ותמורת 500 דולרים וכרטיס טיסה הוא הסכים לקחת את החבילות, גורמים שונים מנסים לסייע לצעיר אב לילדה.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי גם ג'וינט בודד יכול לגרום לסיבוכים ולמעצר בתנאים לא פשוטים, רק בשעות האחרונות השתחרר ישראלי שהיו איתו פחות מג'וינט לאחר שבוע מעצר ועלויות גבוהות, כעת הוא מחכה למשפטו במעצר בית. בשדה התעופה מולדובה מחייבים את כולם ביציאה לעבור בדיקה ושיקוף במכס, אין אפשרות לצאת מהשער הירוק.

אחד העסקנים המעורה בסיפור, אומר כי "צריך להזהיר את הציבור, אסור בתכלית האיסור לקחת חבילות מאנשים זרים, גם אם מוצע סכום כסף גדול, המקרים יכולים להסתיים עם שנים רבות בכלא במדינה זרה".

מולדובה תפיסת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד