כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זו הסיבה

סכסוך עבודה בחברת אגד: יחול על 6,000 עובדים

הסכסוך חל על כ-6,000 עובדי אגד הדורשים לנהל משא ומתן עם ההנהלה להשתתף ברווחי החברה | יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין: "ההסתדרות קוראת להנהלה לשוב לשולחן המשא ומתן, ותמשיך לנקוט אחריות כלפי ציבור הנוסעים, ככל שיידרשו צעדים ארגוניים"

סכסוך עבודה בחברת אגד: יחול על 6,000 עובדים
אוטובוס אגד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ההסתדרות הודיעה על סכסוך עבודה בחברת אגד, שחל על כ-6,000 עובדים. לדברי ההסתדרות "ההכרזה מגיעה בעקבות סירוב הנהלת החברה לנהל משא ומתן עם נציגות העובדים, על דרישתם להיות שותפים ברווחי החברה, לאור כוונת הנהלת החברה לחלק דיבידנד לבעלי המניות".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אייל ידין אמר: "אלפי עובדי אגד המבצעים את עבודתם במסירות לאורך עשרות שנים, הם הבסיס וחלק בלתי נפרד מתוצאותיה הכלכליות של החברה, המשתפרות כל העת ומאפשרות עתה חלוקת דיבידנדים. העובדים אשר נשאו על גבם את החברה בתקופות פחות טובות של אגד תוך פגיעה בשכרם ותנאי העסקתם, זכאים בתקופות טובות יותר ליהנות מפירות עמלם רב השנים, ואיגוד עובדי התחבורה לא ייתן להשאיר אותם מאחור בהקשר זה. ההסתדרות קוראת להנהלה לשוב לשולחן המשא ומתן, ותמשיך לנקוט אחריות כלפי ציבור הנוסעים, ככל שיידרשו צעדים ארגוניים".

יעקב ואחניש, יו"ר ועד ארצי אגד אמר: "רווחי אגד מקורם בעובדים, שנותנים שירות למיליוני ישראלים מדי יום, ולכן יש לשתף אותם בתהליך חלוקת הדיבידנד, זה המהלך הצודק והנכון לעשות".

 

תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד