ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
כל הצמרת התייצבה

התיעוד שמוכיח עד כמה בכיר האיראני שחוסל

בתיעוד שמתפרסם באיראן נראית צמרת המשטר ובכירי משמרות המהפכה נפרדים מראזי מוסווי, בכיר משמרות המהפכה שחוסל לפי פרסומים ע"י ישראל בדמשק

התיעוד שמוכיח עד כמה בכיר האיראני שחוסל
ההנהגה האיראנית נפרדת מראזי מוסווי צילום: סוכנות הידיעות תסנים

גופת הבכיר האיראני סייד רזא מוסאווי שחוסל על ידי ישראל לפי פרסומים זרים בתקיפה אווירית בדמשק, הובאה הלילה (חמישי) לטהרן. לפני הלוויתו הגיעו בכירי משמרות המהפכה ובראשם המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי להיפרד מארונו.

ח'מינאי, מפקד כוח קודס, קאא'ני ומפקד משמרות המהפכה, סלאמי, מול ארונו של מוסווי

במקביל, האיראנים מאיימים בנקמה, ומפקד משמרות המהפכה אמר: "אנחנו ארגון חזק, אנחנו לא חוששים מאף אויב. הישות הציונית סופגת אבדות גדולות במלחמה, וזה מחיר שמשלם מי שכובש אדמות של אנשים אחרים. אבדותיה של הישות הציונית בעזה גדלות מדי יום והיא אינה יכולה לשאת את המלחמה לאורך זמן".

לאחר מכן איים על ישראל ומסר: "לא נשתוק על רצח אנשינו, וננקום בישראל בחומרה. נקמתנו לא תהיה אחרת מלבד קץ לקיומה של הישות הציונית".

מפקד בכיר במשמרות המהפכה, סייד רזא מוסאווי, חוסל בדמשק. על פי טענות סוריה, ישראל חיסלה אותו באמצעות ירי של שלושה טילים. לאחר החיסול, באיראן מאיימים: "ישראל תשלם מחיר כבד". משמרות המהפכה הוסיפו: "היועץ שנרצח על ידי ה'ישות הציונית' היה אחראי על יחידת התמיכה של ציר ההתנגדות בסוריה".

איראן חיסול סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד