כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נפתחה חקירה

"שמע קול מסתורי" - ודקר פעוט למוות לעיני אימו

הגבר חשוד כי דקר את הפעוט, בן השנתיים בלבד, פצע אותו באורח קשה, ולאחר מאמצים להצילו נקבע מותו | המשטרה מסרה כי נסיבות האירוע בבדיקה

"שמע קול מסתורי" - ודקר פעוט למוות לעיני אימו
ניידת טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

גבר נעצר הבוקר (חמישי) בחשד שדקר פעוט בן שנתיים בלוד. הפעוט פונה במצב קשה מאוד לבית החולים. שם נאבקו הרופאים על חייו אך ללא הצלחה, וקבעו את מותו. המשטרה מסרה כי נסיבות האירוע בבדיקה.

יאיר רביבו, ראש העיר לוד פרסם: "טרגדיה היום בלוד. בחור צעיר, מעורער בנפשו, שטען ששמע קול מסתורי מדבר אליו, יצא בריצת אמוק, אל עבר עגלת תינוק במרכז המסחרי בשכונת גני אביב, ולעיני אימו דקר אותו למוות. החשוד נעצר מיד. מדובר בטרגדיה נוראית ואנו מלווים את המשפחה, שעלתה רק השנה לארץ מחבר העמים, בשעה הקשה הזו. ה' יעזור לנו בתקופה זו שבה יש עלייה מדאיגה במקרים של בעיות נפשיות כתוצאה מחרדת המלחמה.
אנא מכם דווחו לנו על כל אדם המתנהג באופן מוזר כדי שנסייע לו ונציל אותו ואת הסובבים. שנשמע בשורות טובות בע"ה!"

לפי מד"א, בשעה 11:00 התקבל דיווח במוקד על ילד שנפצע באירוע אלימות ברחוב חללי אגוז בלוד. חובשים ופראמדיקים של הארגון מעניקים במקום טיפול רפואי לתינוק כבן שנתיים במצב קשה.

"המשטרה פתחה בחקירה וסריקות מבצעיות בלוד, עם קבלת דיווח בדבר תינוק כבן שנתיים פצוע באורח קשה", נמסר מהמשטרה. "בתוך כך, השוטרים אתרו ועצרו סמוך לזירה את החשוד. הרקע והנסיבות בבדיקה".

משמיר אסף הרופא נמסר: "בהמשך למאמצי ההחייאה בתינוק בן ה2 מלוד, לפני זמן קצר הרופאים לצערינו הרב נאלצו לקבוע את מותו".

דקירה לוד מד"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד