כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
וכמה יקבל בנט?

סקר חדש: הליכוד מתרסק, גנץ ממשיך להוביל בפער

סקר חדש העלה כי המחנה הממלכתי מובילה עם 38 מנדטים, בעוד הליכוד מתרסק ל-16 מנדטים, רק מנדט אחד יותר מיש עתיד. יחד עם זאת, מפלגה בראשות בנט מקבלת 15 מנדטים, ואחת בראשות יוסי כהן 6

סקר חדש: הליכוד מתרסק, גנץ ממשיך להוביל בפער
נתניהו וגנץ צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סקר שערך פרופ' קמיל פוקס עבור 'חדשות 13': ההתרסקות של הליכוד נמשכת - אם הבחירות היו נערכות היום, המפלגה בראשות נתניהו הייתה מקבלת 16 מנדטים בלבד, מנדט אחד יותר מיש עתיד. מנגד, המחנה הממלכתי של גנץ מקבלת 38 מנדטים ומובילה בפער גדול.

ש"ס מקבלת 9 מנדטים, עוצמה יהודית וישראל ביתנו מקבלות 8 מנדטים כל אחת, יהדות התורה 7 מנדטים, רע"מ 6 מנדטים, הציונות הדתית מעל אחוז החסימה הפעם עם 5 מנדטים, ומרצ וחד"ש-תע"ל מקבלות 4 מנדטים כל אחת. מפלגות הקואליציה הנוכחית עומדות יחד על 45 מנדטים, לעומת 71 לאופוזיציה ללא חד"ש תע"ל.

אם יוסי כהן יעמוד בראשות הליכוד, המפלגה תקבל 23 מנדטים, והמחנה הממלכתי ירד ל-33. בתרחיש בו מצטרפות למירוץ שלוש מפלגות חדשות, זו של נפתלי בנט תקבל 15 מנדטים, מפלגה בראשות יוסי כהן מקבלת 6 מנדטים, ומפלגה מאוחדת של העבודה ומרצ בראשות יאיר גולן מקבלת 7 מנדטים.

בשאלת מידת ההתאמה של מנהיגי המפלגות לראשות הממשלה, הציבור מעדיף את גנץ שמקבל 52% על פני נתניהו שמקבל 31% בלבד. בין נתניהו ללפיד, מוביל נתניהו עם 44% מול 38% ללפיד.

בני גנץ בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד