ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הסתיים בנס

מחבל חדר ליישוב ונתפס; מחבלים נוספים נמלטו

אתמול בשעות הלילה חדר מחבל ערבי לשטח היישוב חומש כשהוא חמוש בסכין, תצפיתנית שהבחינה בו הקפיצה את כוחות הביטחון שהגיעו למקום ועצרו את החשוד | מחבלים נוספים נמלטו

מחבל חדר ליישוב ונתפס; מחבלים נוספים נמלטו
המחבל שנתפס ביישוב חומש צילום: דוברות המשטרה

מחבל ערבי חדר אמש (חמישי) סמוך לשעה 23:00 מכיוון הכפר בורקה לשטח היישוב חומש כשהוא חמוש בסכין. המחבל אשר הגיע עם רכב, דרך השטח לתוך היישוב, זוהה בידי תצפית צה"ל אשר הקפיצו את רבש"צ היישוב חומש וכוחות נוספים, רבש"צ היישוב אשר קפץ לנקודה עצר את המחבל עד להגעת כוחות צבא נוספים. בחיפוש שבוצע על המחבל נתפסה סכין, ומתחקור ראשוני עולה כי מספר מחבלים נוספים נמלטו זמן קצר לפני הגעת הכוחות למקום.

מישיבת חומש נמסר "ב"ה אירוע נוסף, אשר נגמר ללא נפגעים, האוייב הערבי מסביבנו מנסה כל הזמן, וב"ה בערנות כוחות צה"ל ובפעולה זריזה של רבש"צ היישוב, נמנע פיגוע, ובוצע מעצר מהיר למחבל", מסרו.

בחומש הזכירו כי למרות המצב הביטחוני המאתגר, טרם סופקו ליישוב מרכיבי ביטחון חשובים, ורכב סיור "אנחנו עדיין ממתינים להסדרה מלאה של חומש ולקבלת מרכיבי ביטחון נוספים, רכב ביטחון, הקמת כיתת כוננות מסודרת וציוד נוסף, מקווים שהדברים יוסדרו באופן מהיר, לצערנו המציאות הביטחונית בחומש, כמו בשאר חלקי הארץ מאתגרת, והמחבלים מסביבנו לא שוקטים. עם ישראל חזק, חומש חזקה, בע"ה אנחנו ננצח".

מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד