ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מיוחס לישראל

דיווח: משאיות הושמדו בגבול סוריה-עיראק, 19 נהרגו

בהפצצות הלילה סמוך לגבול סוריה -עיראק, ציר הברחות הנשק מאיראן ללבנון, פגעו מטוסי קרב בשיירה של משאיות, כמה מהן נהרסו. גם שלושה בניינים ששימשו את המיליציות הפרו-איראניות באזור נפגעו בהפצצה

דיווח: משאיות הושמדו בגבול סוריה-עיראק, 19 נהרגו
תקיפה בסוריה צילום: רשתות חברתיות ערביות

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי בהפצצות הלילה באזור אל-בוכמאל שבסוריה סמוך לגבול סוריה -עיראק, ציר הברחות הנשק מאיראן לסוריה וללבנון, פגעו מטוסי קרב בשיירה של שמונה משאיות, ולפחות ארבע מהן נהרסו. לפי המקורות גם שלושה בניינים ששימשו את המיליציות הפרו-איראניות באזור נפגעו בהפצצה.

המקורות מסרו שארבעה בני אדם נהרגו בתקיפות, מבלי לומר מי הם ולמי השתייכו. סוכנות הידיעות AP דיווחה כבר מוקדם יותר שארבעה פעילי חיזבאללה נהרגו. הארגון עצמו הודיע הבוקר בעצמו על ארבעה הרוגים בשורותיו מבלי לציין היכן נהרגו בדיוק.

גורם צבאי אמריקני הכחיש בשיחה עם רויטרס את הדיווחים שנפוצו בתקשורת הערבית ולפיהם מדובר בתקיפה אמריקנית. ההערכה היא שמדובר בתקיפה ישראלית, מרכז המעקב הסורי אחר זכויות אדם, שמזוהה עם האופוזיציה הסורית ופועל מלונדון, דיווח תחילה שארה"ב היא שתקפה אך אחר הצהריים עדכן שככל הנראה מדובר בתקיפה ישראלית.

לפי הדיווח, סך כל ההרוגים 19 אנשי מיליציות, הם חוסלו בתקיפות באל-בוכמאל ובסביבת העיירה. עוד דווח כי התקיפות כללו מספר הפצצות נגד יעדים צבאיים באזור, וכי בין ההרוגים ארבעה אזרחים סורים ושישה עיראקים.

חיזבאללה סוריה עיראק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד