כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מספרים לעצמנו סיפורים"

עימות סוער בישיבת הממשלה סביב ההסלמה בצפון

עימות סוער התפתח בישיבת הממשלה סביב ההסלמה בצפון. נתניהו: "אנחנו מכים בחיזבאללה מכות חזקות". ברקת: " חייבים להתעורר עכשיו. לצאת מהקונספציה". שיקלי: "אנחנו מספרים לעצמנו סיפורים"

עימות סוער בישיבת הממשלה סביב ההסלמה בצפון
ברקת ונתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עימות חריף התפתח בצהריים (ראשון) בישיבת הממשלה סביב המצב הביטחוני בגבול לבנון.

רה"מ נתניהו אמר בישיבה: "אנחנו מכים בחיזבאללה מכות חזקות". השר ניר ברקת השיב: "הציבור מאוד מוטרד מההתנהלות בצפון. אם לא תהיה שם הכרעה ברורה - התושבים לא יחזרו והפסדנו את הצפון. חייבים להתעורר עכשיו. לצאת מהקונספציה".

נתניהו השיב בתקיפות: "שום קונספציה. אנחנו תוקפים הרבה יותר ממה שחושבים". השר שיקלי: "זה שהרגו 100 מחבלים לחיזבאללה לא עושה רושם למען האמת. אנחנו מספרים לעצמנו סיפורים".

ברקת הוסיף: "האירנים משחקים שחמט וקבינט המלחמה משחק שש בש. אתם תקועים ב-6/10".

בתוך כך במהלך הישיבה שאלה השרה סטרוק את האלוף אלעזר טולדנו שנתן סקירה ביטחונית לשרים: "האם זה נכון שיש טייסים שמסרבים להפציץ מצפונית ולא נותנים גב לחיילים בשטח? ".

טולדנו השיב: לא והוסיף, "זו שאלה נוראית" סטרוק תקפה: "אני יכולה לשאול מה שאני רוצה, אל תשפוט לי את השאלות". רה"מ התערב ואמר לטולדנו: "התשובה לשאלה נכונה, לגבי אפיון האלה שלה - לא ראוי שאתה תגיד לשרה מה דעתך על השאלה שלה".

בכיר בליכוד התייחס לחילופי הדברים ואמר כי "אין שום מקום להשמצות של שרים נגד לוחמי צה"ל שפועלים בכל העוצמה נגד אויבי ישראל. מוטב שכל שר יעסוק בתפקידו ולא בהשמצות חסרות בסיס שמרפות את ידי לוחמינו".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד