י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בציונו הקדוש

בהילולת ה'אביר יעקב': רבי מסעוד בן שמעון יפעל ישועות על ציון הבבא סאלי

רבה של בני ברק הגאון הצדיק רבי מסעוד בן רבי מנצור בן שמעון, יפקוד את ציונו הקדוש של סידנא בבא סאלי, ויפעל ישועות עבור התורמים להחזקת תלמידי חכמים ומשפחות ברוכות ילדים • חלק מהתורמים יזכו לקבל גם את 'העראק הקדוש', אשר נתן סידנא בבא סאלי זיע"א, לרבי מסעוד שליט"א, ויהיה גם 'שטר אביר יעקב'

בהילולת ה'אביר יעקב': רבי מסעוד בן שמעון יפעל ישועות על ציון הבבא סאלי
הרב מסעוד צילום: באדיבות המצלם

כבר שנים רבות שהתאריך כ' בטבת מעביר צמרמורת של התרגשות בקרב יהודים מכל רחבי העולם. יום ההילולא של הצדיק הנשגב, אשר כל הארץ רעדה לשמע שמו, רבי יעקב בן רבי מסעוד אבו חצירא זכר צדיק וקדוש לברכה, אשר היה מגדולי רבני מרוקו, והאיר מהוד קדושתו על כל הגולה כולה.

ביום זה, כך ידעו אבותינו, זהו יום שבו אפשר לשנות את גורלו של אדם ולהפך אותו מרע לטוב, וממר למתוק. התפילות הנאמרות ביום זה עולות לשמי מרום בזכותו של הצדיק הנשגב, אביה של משפחת אבו חצירא המעטירה, סבו של סידנא בבא צאלי, אשר כל היוצא מפיו ייעשה, זכה לגילוי אליהו תמידין כסדרם, והיה נערץ ונקדש גם בפי הגויים בדורו.

להעברת שמות ולקבלת בקבוק העראק הקדוש הקליקו כאן>>>

במיוחד לכבוד יום ההילולא של רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, יצא מרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון, רבה של בני ברק, לפקוד את ציונו הקדוש של רבינו הבבא סאלי, בנו של רבי מסעוד שהיה בנו בכורו של רבי יעקב אבו חצירא.

בהגיעו לציון הקדוש בנתיבות, יפצח הרב בן שמעון באמירת תהילים בקול בכי ודמעה, לישועת הכלל והפרט.

לאחר מכן תוגש לו הרשימה המלאה של תורמי 'קופת העיר' שביקשו להיות חלק ממעמד הישועות הכביר הזה, והרב בן שמעון יקרא את השמות בפרטות, שם אחר שם, כל אחד בשמו הטוב יבורך.

עם סיום קריאת השמות, יאמר הגר"מ בן שמעון את נוסח התפילה הבא, כדי לעורר רחמי שמים ולפעול ישועה עבור כל אחד ואחד מהתורמים שהוזכרו:

שָׁלוֹם לְךָ מוֹרֶה מוֹרֵינוּ סידנא בַּבָּא סָאלִי רַבֵּנו יִשְׂרָאֵל בֶּן רַבֵּנו מַסְעוּד בֶּן רַבֵּנו יַעֲקֹב אַבּוּחֲצִירָא זיע”א בַּעַל הַהִילוּלָא.

הֲרֵי אֲנִי מַסְעוּד בֶּן רַבִּי מַנְצוּר מְבַקֵּש מִמְּך לַעֲמֹד לִפְנֵי מו”ר זְקֵנְךָ אַבִיר יַעֲקֹב זיע”א שֶׁהַיּוֹם יוֹם הִלּוּלָא שֶׁלּוֹ, שֶׁיְּבַקֵּש לִפְנֵי בּוֹרֵא עוֹלָם בַּעֲבוּר כְּכָל מָה שֶׁפֵּרְטו בְּעֵת שֶׁתָּרְמו צְדָקָה הֲגוּנָה בִּסְכוּם שֶׁיֵּש בּו מַמָּשׁ.

כמו כן, הרב בן שמעון יעניק לתורמים שיתחייבו על 24 תשלומים של 24 שקלים, בקבוק עראק שבו מהול גם העראק הקדוש שקיבל רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, מידיו של הצדיק הקדוש רבי ישראל בן רבי מסעוד אבו חצירא – סידנא בבא סאלי עליו השלום.

בנוסף, נדיבים שיתרמו סכום של 72 שקלים כפול 36 תשלומים, יזכו לקבל לידיהם גם 'שטר אביר יעקב', שייחתם על ידי רבי מסעוד בן שמעון, על ציונו הקדוש של רבינו הבבא ססאלי, ובו ברכה מפורשת ומפורטת עבור התורמים שיזכו לברכה והצלחה, לשמירה עילאה, להגנה מכל עין הרע וכל דברים רעים, הם וזרעם אחריהם כיוצא בהם.

זה הזמן להצטרף לעזרת ה' בגיבורים, להיחלץ חושים ולהעניק נתינה שיש בה ממש לעניים ולתלמידי חכמים, ובכוחה של מצוות צדקה יחד עם כח הברכה של הרב שליט"א וזכותם הכבירה של קדושי משפחת אבו חצירא זיע"א ובראשם בעל ההילולא עליו השלום, יזכו התורמים לכל מילי דמיטב, להגנה מיוחדת ולהצלחה בכל העניינים.

להעברת שמות ולקבלת בקבוק העראק הקדוש הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד