כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הלילה בחצות

לחובבי הזדמנויות בלבד: שעות אחרונות לתרום ולקבל החזר

הקרן המיוחדת שהוקמה עבור 17 המשפחות הנצרכות ביותר לחודש טבת, מעניקה הזדמנות מיוחדת לקיים מצוות צדקה בהידור מיוחד – ולקבל החזר מרשויות המס • הלילה בחצות תסתיים שנת המס, וזה מה שאתה חייב לעשות לפני כן!

לחובבי הזדמנויות בלבד: שעות אחרונות לתרום ולקבל החזר
תרומות צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90

בעוד שעות אחדות מגיעה שנת המס 2023 לסיומה, והמשמעות היא שכל תרומה שתינתן בשעות אלו ל'קופת העיר' תזכה אתכם בקרוב מאוד בהחזר של 35 אחוזים!

לתרומה ולקבלת החזר מס ע"פ סעיף 46 הקליקו כאן עכשיו>>>

כידוע החוק בישראל מאפשר לכל מי שתרם לעמותה המוכרת כמפעל צדקה לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, זכאי לקבל מהמדינה החזר של 35 אחוזים מסך התרומה.

אם אתה משלם מס הכנסה ותרמת 1,000 שקלים לקופת העיר, תקבל מתנה מיוחדת ממדינת ישראל על סך 350 שקלים שיוזרמו לחשבון הבנק שלך, לאחר שתגיש את הבקשה!

ב'קופת העיר' משקיעים משאבים רבים בנושא, כדי לשמור על יעילות מקסימלית, וכל תרומה לקופה מתניעה באופן מיידי מהלך של הכנת קבלה על התרומה, בהתאם לכל הנהלים, והקבלה נשלחת מיידית לתורם, לתיבת הדואר האלקטרוני שלו, כשהיא חתומה דיגיטלית, או לתיבת הדואר הרגילה כשהיא חתומה פיזית בחותמת הקופה – לפי בחירתו של התורם.

והפעם מבקשת 'קופת העיר' להפנות זרקור של תשומת לב לקרן החדשה שכל יהודי ויהודי חייב להיחשף אליה ולקחת בה חלק. הקרן נפתחה ממש בימים האחרונים, והתורמים בשעות הקרובות יוכלו להיכלל ברשימת התורמים של 2023, ולקבל את החזר המס בקרוב מאוד.

מדובר בקרן שבה נכללות 17 המשפחות הנצרכות ביותר בחודש טבת. 17 משפחות, שבבתיהן שורר מחסור תמידי, לאורך שנים.

על פי הקריטריונים שנקבעו, מדובר במשפחות שבכל אחת מהן יש לפחות 14 נפשות, ואף לא אחת מהן מתגוררת בדירה משלה. הן כולן חיות בשכירות! מאפיין נוסף שנקבע כתנאי בסיס לכניסה לרשימה: כל אחת מהמשפחות הללו מוציאה על שכר לימוד לילדים למעלה מ-5,000 שקלים בחודש.

המשמעות של התנאים האמורים היא מחסור תמידי. הכנסה של כ-2,000 עד 3,000 שקלים ממלגת הכולל, עוד כמה אלפים בודדים מעבודתה של האם במידה והיא עובדת, תוספת של כמה מאות שקלים מהביטוח הלאומי, עוד איזו תמיכה חודשית קטנה מההורים, והנה הם הצליחו לכסות את שכר הדירה בה הם מתגוררים, ואולי אולי גם את שכר הלימוד של הילדים.

לכל השאר, לא נשאר להם כמעט כסף. תשלום שכר החינוך, חשבונות החשמל, מים, ארנונה, גז, ועד בית ועוד. ואיפה הם יכניסו את מוצרי המזון ברשימה הזאת? מהיכן ישלמו אותם?

וכשזה המצב המשפחות הללו מתפרנסות במידה רבה מחלוקות חסד. כאן הן מקבלות חלות בערב שבת, שם מחלקים ירקות בימי רביעי, ההורים נותנים להם בקביעות עופות לשבת, ודגים הם מכינים בכמות קטנה מאוד ומתחלקים במידה ובמשורה, כדי שיהיה לכולם לכבוד שבת.

מחסור תמידי. קבוע. לא יום ולא חודש, לא שנה ולא שנתיים. זה ככה מאז ומתמיד היה בבתיהם, הם לא מכירים מציאות אחרת.

זה הזמן להיחלץ לעזרתם. 17 משפחות שעונות על כל הקריטריונים שציינו, 17 משפחות של תלמידי חכמים שהוגים בתורה יומם ולילה, וסובלים ממחסור תמידי. והפעם, לנצל את השעות האחרונות של 2023, ולקבל החזר מס בקרוב מאוד.

צדקה תציל ממות, דווקא כשמחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה, אנחנו צריכים להתעשת, ולעשות את הדבר החשוב כל כך להגנה על עצמנו ועל עם ישראל כולו, לפתוח את הלב ולתרום להם תרומה שיש בה ממש!

זכות הצדקה וזכות התורה יעמדו לנו ולעם ישראל כולו, להצילנו מיד אויבינו ולרוממם את קרן התורה בעולם.

לתרומה ולקבלת החזר מס ע"פ סעיף 46 הקליקו כאן עכשיו>>>

תרומות קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד