כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אחרי תפילה בציון

הוראה דרמטית של הצדיק: לרכוש דירה רק ברובע היהודי בירושלים

תלמיד שביקש את ברכת המקובל הצדיק רבי דב קוק לקניית דירה בטבריה הופתע לשמוע כי עליו לרכוש דירה דווקא ברובע היהודי בירושלים בעת הזו. ההוראה המפתיעה לאחר תפילה על ייסוריו של המקובל בתפילה בציון התנא רבי מאיר בעל הנס

הוראה דרמטית של הצדיק: לרכוש דירה רק ברובע היהודי בירושלים
הצדיק רבי דב קוק בתפילה בציון רבי מאיר בעל הנס צילום: באדיבות המצלם

בשבוע האחרון, חרף מכאוביו ויסוריו הקשים הלך הצדיק המקובל רבי דב קוק יחד עם מקורביו לתפילה על ציונו של התנא רבי מאיר בעל הנס בטבריה, שם שפך שיח בתפילת שמונה עשרה שארכה יותר משש שעות, לישועת הכלל והפרט.

לאחר מכן הוסיף הרב ואמר: "עדיף להזדקק לרבי מאיר מאשר לבתי החולים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מיד לאחר סיום התפילה המיוחדת ניגש אליו אחד מתלמידיו הקרובים וביקשו ברכה לרכישת דירה בעיר טבריה, ענה לו הרב קוק: "אם לרכוש דירה כעת זה רק ברובע היהודי לא בשכונות ירושלים, אלא ברובע היהודי בעצמו".

התלמיד שהתרגש מאוד לשמוע את התשובה, פנה מיד למתווך ירושלמי ממשפחתו שינסה לראות בשבילו נכס באיזור הרובע כהוראתו של הרב.

כידוע עם ישראל עקב בדאגה אחרי הדיווחים אודות סבלו של הצדיק רבי דב קוק בשבועות האחרונים הסובל כאבים קשים מאוד עקב בעיה במערכת העיכול ועם ישראל מתבקש להמשיך ולהרבות בתפילה על הצדיק רבי דב בן שושנה לרפואה שלמה.

תוך כך, בשבוע האחרון פורסם בעלון הפופולרי 'שפתי כהן' היוצא לאור על ידי תלמידו של הצדיק - הרב משה חיים שניידר שהמשגיח רבי דן סגל שנמצא בקשר עם הרב קוק ולשניים הערכה הדדית ואהבה עצומה שוררת בין השניים, התקשר בעצמו לדרוש בשלומו של הרב קוק וביקשו לענות אמן על ברכת 'אשר יצר' המסוגלת לרפואה, ותוך כדי הברכה פרץ המשגיח בבכי ממושך והתקשה לסיים את הברכה.

המקובל הרב דב קוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד