י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הזירה המשפטית

"לאור המלחמה": נפתלי בנט בהודעה דרמטית

ראש הממשלה לשעבר ביקש מעורכי דינו לפעול לסגירת שתי תביעות לשון הרע | כזכור, בנט הגיש מכתבי התראה ותביעות לשון הרע שהסתיימו עד היום בהתנצלות ובפיצויים

"לאור המלחמה": נפתלי בנט בהודעה דרמטית
נפתלי בנט צילום: YOAV ARI DUDKEVITCH/POOL

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פועל למחיקת שתי תביעות לשון הרע שנמצאות בסטטוס פעיל. מטעמו של ראש הממשלה לשעבר נמסר כי "לאור המלחמה, רה״מ לשעבר בנט ביקש מעורכי דינו לפעול לסגירת שתי תביעות לשון הרע שעדיין פתוחות".

כזכור, בתקשורת דווח כי ראש הממשלה לשעבר שלח מכתב התראה לעיתונאי יאיר לוי, בו הוא מבקש שיסיר מיד ציוץ ברשת הטוויטר, שם נטען כי בנט שיפץ את ביתו מכספי הציבור, כשלפוסט צורפה תמונה כביכול של הבית לאחר השיפוץ. בנוסף דרש בנט כי לוי יפרסם נוסח התנצלות בראש הדף שלו, וכן תשלום פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים.

לוי בחר להגיע להסדר, בעיקר כי הוברר לו שהתמונה שפרסם אינה נכונה, ולמרות שעשה זאת בתום לב, בחר להגיע להסדר, לקחת אחריות ולהתנצל כשהמתווך היה איש התקשורת ישראל כהן, שדאג שסכום הפיצוי יופחת משמעותית, בנט הודיע כי את הכספים יתרום לעמותה שתומכת במשפחות שכולות.

לפני כשנה דווח כי כתב תביעה של בנט נגד הרב יוסף מזרחי, בו נטען כי מזרחי אמר כי אמו של בנט אינה יהודייה, נמחק ע"י בית משפט השלום בתל אביב. פרקליטו של מזרחי, עו"ד יוסף ויצמן, ביקש למחוק את כתב התביעה לאחר שלא צוינו בו תעודות הזהות של בנט ואמו מרינה, וכן לא צוינה כתובת מגוריו של בנט, ואכן, השופט טל חבקין קיבל את בקשתו של ויצמן, והורה למחוק את כתב התביעה של בנט מהמערכת.

נפתלי בנט תביעת דיבה הוצאות משפט תביעה משפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד