י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תומכת בישראל

בלוגרית מוסלמית פרסמה את שקרי חמאס: "פתאום גילינו שעזה לא נצורה"

בסדרת פוסטים כתבה הבלוגרית המוסלמית ומשפיעת רשת הודה ג'נאט, כיצד גילתה את השקרים המופצים על ידי חמאס על עזה. "פתאום גילינו שעזה מקבלת 30 מיליון דולר בחודש מקטאר ו-120 מיליון מאונר"א"

בלוגרית מוסלמית פרסמה את שקרי חמאס: "פתאום גילינו שעזה לא נצורה"
מחבלים נעצרים ע"י צה"ל צילום: דובר צה"ל

הבלוגרית הערביה ומשפיעת רשת שמרבה לפרסם תמיכה בישראל וחושפת את שקרי חמאס, הודה ג'נאט, פרסמה כיצד גילתה את השקרים המופצים על ידי חמאס בעזה.

"לפתע גילינו שבעזה, שבה גרים 2 מיליון בני אדם יש 36 בתי חולים", כתבה ג'נאט. "יש מדינות ערביות עם 30 מיליון אזרחים ואין להם את המספר הזה של בתי חולים".

היא ציינה את הגז והחשמל: "פתאום גילינו שעזה מקבלת מים, חשמל, גז ודלק בחינם מישראל. כמובן שאין אזרח ערבי אחד שלא משלם חשבונות מים, חשמל ודלק".

"פתאום גילינו שעזה מקבלת 30 מיליון דולר בחודש מקטאר בלבד, ו-120 מיליון דולר בחודש מאונר"א, ו-50 מיליון דולר בחודש מהאיחוד האירופי, ו-30 מיליון דולר בחודש מאמריקה" כתבה, "יש מדינות ערב שטובעות בחובות ולא מוצאות מי שיעזור להן, אפילו עם מיליון דולר".

היא ציינה את השקר על המצור של עזה: "פתאום גילינו שעזה לא נצורה וכל הסחורות נכנסות אליה, וכך גם זרים ובעלי לאום זר. תושביה נסעו למצרים ומשם לשאר העולם".

היא ציינה כי היא גילתה שעזה חיה טוב יותר ממדינות ערביות רבות. ותושביה חיים טוב יותר מהרבה עמים ערבים.

היא המשיכה: "לפתע גילינו שהמוח שלנו נצור על ידי שקר שמתוכנת על ידי התקשורת של האחים המוסלמים, פתאום גילינו שהילדים בעזה הם לא ילדים כמו שאנחנו חושבים בדרך כלל, אלא ילדים של מחבלים עם מקלעים וחגורות נפץ שעברו הכשרה מיוחדת של חמאס".

"פתאום גילינו שבתי הספר, בתי החולים והמסגדים בעזה הם מפקדות טרור מאורגנות ומחסני תחמושת עם מנהרות תת-קרקעיות של חמאס" כתבה והתייחסה למנהרות. "פתאום גילינו שבעזה יש "מטרו" תת-קרקעי של חמאס המשתרע על פני 500 ק"מ, שישראל יכולה רק לקנא בו".

היא המשיכה: "פתאום גילינו שהרופאים והמורים כביכול בעזה התבררו כמחבלי חמאס פעילים. פתאום גילינו שרקטות ומרגמות מוחזקים בחדרי ילדים בבתים בעזה".

וזה נמשך: "פתאום גילינו שהיטלר וספרו "מיין קאמפף" היו מאוד פופולריים בעזה, ותרגומו לערבית היה כמעט בכל בית בעזה, או דיוקן של המחבר. פתאום גילינו שהעזתים חיים חיי מותרות, עם אחוזות של מספר קומות עם בריכות שחייה ומכוניות גרמניות".

"פתאום גילינו שאין מצור ישראלי על עזה כי היא עדיין גובלת עם אחותה המוסלמית מצרים. פתאום גילינו שרוב "האזרחים" בעזה תומכים בחמאס ובקבוצות טרור אחרות, בחרו בחמאס בבחירות דמוקרטיות, וחגגו את הטבח ב-7 באוקטובר".

היא התייחסה לעיתונאים שחלק מחמאס: "לפתאום גילינו שמה שנקרא עיתונאים בעזה שעובדים עבור כלי תקשורת מערביים כמו CNN, AP, רויטרס ואחרים התבררו כמחבלי חמאס שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר. פתאום גילינו שמה שנקרא 'פעילי שלום' ו'עובדי ארגוני זכויות אדם בינלאומיים' של האו"ם, הצלב האדום וארגון הבריאותהעולמי, התבררו כטרוריסטים ואנשים מושחתים של חמאס".

לסיום כתבה: "פתאום גילינו שכל אחד ממנהיגי חמאס הוא מיליארדר ועשיר יותר מהנשיא טראמפ, עם שווי נקי של 4-5 מיליארד דולר כל אחד".

ג'נאט גם פרסמה סרטון של מעדנייה בעזה מלאה בבשר לפני המלחמה הנוכחית וכתבה כי "יש ערבים במדינות ערב שאוכלים בשר פעם בשנה, כמו העם האלג'יראי".

חשיפת חמאס על ידי ג'נת עוררה זעם ברשתות החברתיות אצל המוסלמים, כינו אותה "בוגדת" ו"כלבה ציונית". בחלק מהמקרים אף קראו למותה. עם זאת, אחרים טענו כי דבריו של ג'נאט "נכונים" וכי החמאס השתמש בציניות באו"ם ובגופים בינלאומיים שונים לאורך השנים כדי להילחם עם ישראל.

ג'אנט מרבה לפרסם פוסטים בעד ישראל וכתבה: "מה שרבים לא יודעים הוא ש-20% מהצבא הישראלי הם לא יהודים, אלא ערבים מוסלמים, בדואים, דרוזים ונוצרים. כולם התאחדו להגנת מדינת ישראל, שסיפקה להם זכויות וכבוד. חיים שאף מדינה ערבית לא סיפקה".

עוד כתבה לאחר מטח הטילים לעבר ערי המרכז ביום ראשון בחצות: "דאעש חמאס ירה רקטות לעבר תל אביב בתחילת השנה החדשה. כיפת ברזל יירטה את כל הטילים. בעוד זמן קצר, ישראל תגיב בתגובה מרעישה. ושוב תמצאו אותם בעזה בוכים כאילו לא עשו כלום ומשחקים את תפקיד הקורבן כאילו הם מדוכאים. הבעיה עם המוח הערבי היא שהחלק במוח שאחראי על ציפייה לתגובה לא עובד בהם".

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל אונר"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד