כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הגנה על העובדים"

אושר בוועדה: הארכת תוקף להגנה מפני פיטורים עבור מפונים

אושר בוועדת העבודה והרווחה: הארכת תוקף להגנה מפני פיטורים עבור מפונים, חטופים, נעדרים ובני משפחותיהם ובני זוג של משרתי המילואים - עד ה-1 במרץ. אייכלר: "אישרנו את הצו הזה כדי להגן על העובדים"

אושר בוועדה: הארכת תוקף להגנה מפני פיטורים עבור מפונים
ההרס בעוטף עזה צילום: באדיבות המצלם

ועדת העבודה והרווחה אישרה היום (שלישי) את הארכת תוקף צו הגנה על עובדים בשעת חירום עד ה-1 במרץ 2024. הצו מגן בין היתר על מפונים, חטופים, נעדרים ובני משפחותיהם וכן על בני ובנות זוג של משרתי מילואים מפני פיטורין.

יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר אמר: "אישרנו את הצו הזה כדי להגן על העובדים. גם היום הלחימה נמשכת ולצערינו מאות אלפים עדיין מפונים מבתיהם, אחרים עדיין משרתים במילואים או פועלים למען בני משפחותיהם החטופים ולכן אנחנו נאשר את הארכת הצו עד ה-1 למרץ, בתקווה שעד אז המלחמה תיגמר".

שבות רענן, פורום נשות המילואמינקים בירכה על ההארכה: "התיקון הזה עזר לשמור על לא מעט משרות של נשות מילואמיניקים, ההוראה היא טובה וחשוב להאריך אותה".

עם זאת, ציינה רענן כי יש צורך בהגנות נוספות: "עושה רושם שהמשק חוזר לשגרה ואנחנו נשארנו באותו מצב. הסיכון למקומות העבודה הופך משמעותי יותר וההוראה הקיימת לא נותנת הגנה בכל המקרים. בין היתר אנחנו רואים את תופעת החל"תים, שהיא השוק השחור של ההוראה הזאת".

מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד