ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"מברך על מות קדושים"

הריאיון האחרון של אל-עארורי: "מרגיש שאני חי יותר מדי"

בריאיון האחרון של סגן ראש הלשכה המדינית של החמאס, אמר אל-עארורי: "אני מרגיש שאני חי יותר מדי וחרגתי מתוחלת החיים הצפויה לי". אתמול חוסל בביירות

הריאיון האחרון של אל-עארורי: "מרגיש שאני חי יותר מדי"
סאלח אל-עארורי צילום: רשתות ערביות

אתמול חוסל בכיר חמאס סאלח אל-עארורי בפיצוץ שאירע ברובע דאחייה שבביירות, בירת לבנון. אל-עארורי נהרג ככל הנראה כתוצאה מפגיעת כלי טיס במפקדת חמאס בביירות.

בריאיון האחרון של אל-עארורי הוא אמר למראיין כי: "אני מרגיש שאני חי יותר מדי וחרגתי מתוחלת החיים הצפויה לי. אני מברך על מות הקדושים. כל יום מנסים להתנקש בחייו של מוחמד דף, ובעזרת אללה הוא ייכנס לירושלים".

"אנחנו אף פעם לא מפחדים מהאיומים שלהם במוות. למות כשהידים בשבילנו זה פגישה עם האל, כפרת חטאים, גן עדן העליון", הוסיף בריאיון שנתן לפני חיסולו.

יחד עם זאת, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר את ישראל כבר באוגוסט מפני התנקשויות בתוך לבנון. בנאום שנשא אז, הוא אמר "לכל התנקשות על אדמת לבנון שתכוון ללבנוני, פלסטיני, סורי, איראני או אחרים תהיה בהחלט תגובה חזקה".

הוא הוסיף כי לבנון לא תהפוך לזירה "פתוחה להתנקשויות, וכלל לא נקבל את שינוי כללי ההתקשרות הקיימים". נסראללה צפוי לשאת נאום ביום רביעי, לציון יום השנה לחיסולו של קאסם סולמיני, מנהיג כוח קודס של משמרות המהפכה האסלאמית.

סאלח אל-עארורי חמאס לבנון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד