ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הסגיר את עצמו

הסתכסך עם נהג, פרץ לבית המשפט וירה יריות לכל עבר

אדם פרץ לבניין בית המשפט העליון של קולורדו בארה"ב, ירה יריות לכל עבר. מהמשטרה נמסר כי איש לא נפגע באירוע והאיש נעצר ללא התנגדות. 

הסתכסך עם נהג, פרץ לבית המשפט וירה יריות לכל עבר
אקדח. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

אדם נעצר לאחר שפרץ לבניין בדנוור קולורדו שבו שוכן בית המשפט העליון של קולורדו וירה באקדח, מוקדם ביום שלישי בבוקר, כך מסרה המשטרה. איש לא נפגע בתקרית, אך למבנה נגרם נזק רב, כך אמרו גורמים רשמיים. המשטרה לא פרסמה את שמו של החשוד.

בית המשפט העליון של קולורדו עלה לכותרות בחודש שעבר לאחר שקבע שדונלד טראמפ לא יכול להתמודד בבחירות המקדימות לנשיאות ב-2024. בית המשפט קבע שהוא "הסית ועודד את השימוש באלימות" ב-6 בינואר 2021, במטרה לעצור את אישור הניצחון בבחירות של הנשיא ביידן.

הרפובליקנים בקולורדו ביקשו מבית המשפט העליון של ארה"ב לבטל את ההחלטה, ואמרו שהיא מהווה איום על תהליך הבחירות. טראמפ צפוי להגיש ערעור משלו.

חקירה ראשונית מראה שהאירוע ככל הנראה אינו קשור לאיומים האחרונים על שופטי בית המשפט העליון של המדינה, בבניין נמצא גם בית המשפט לערעורים בקולורדו.

התקרית החלה ביום שלישי בסביבות השעה 1 לפנות בוקר לאחר ששתי מכוניות התנגשו ליד הבניין בקולורדו, כך מסרה המשטרה. על פי החשד, נהג אחד שלף אקדח על הנהג השני.

לאחר מכן, אחד החמושים רץ פנימה. החשוד כיוון את הנשק לעבר השומר, כך מסרה המשטרה. הוא דרש שייקחו אותו לחלקים אחרים של הבניין. הוא ירה יריות נוספות לכל עבר אך לא לעבר אנשים, כך אמרו גורמים רשמיים.

בסביבות השעה 3 לפנות בוקר התקשר החשוד למשטרה והסגיר את עצמו מרצונו למשטרה ונעצר. האיש פונה לבית חולים מקומי על ידי צוות רפואי.

דונלד טראמפ ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד