כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ההתבטאות של ראש הישיבה

קרעו שערי שמים: הגר"י עדס הורדם והונשם

הרופאים בבית החולים נאלצו להדים ולהנשים את הגאון רבי יהודה עדס ראש ישיבת 'קול יעקב' הזקוק לרחמי שמים מרובים. קודם ההרדמה התבטא הגר"י עדס כי הוא רוצה להמשיך למסור שיעורים. מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' בקריאה לזעוק ולהתפלל 

קרעו שערי שמים: הגר"י עדס הורדם והונשם
הגאון רבי יהודה עדס בתפילה צילום: רפאל

נמשכות התפילות בהיכלי התורה לרפואתו השלמה של הגאון רבי יהודה עדס ראש ישיבת 'קול יעקב' מגדולי ראשי הישיבות הספרדים וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' ששרוי במצב קשה בבית החולים שם מאושפז מזה כשבועיים. 

לאחר התייעצות רופאיו בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים נאלצו להרדים ולהנשים את ראש הישיבה. לדברי הרופאים יש סיכוי גדול שהרב עדס יוכל לחזור לאיתנו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה אמר לפני שהרדימו אותו שהוא רוצה לחזור ולמסור שיעורים בישיבה. 

גדולי ישראל מכל החוגים קוראים להתפלל לרפואתו השלמה: מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' פרסמה הבוקר קריאה לאחב"י ובפרט עמלי התורה ורבבות בני הישיבות ואברכי הכוללים לזעוק בתפילה על מעתיק השמועה ומנחיל התורה הגאון רבי יהודה בן חיה אסתר. 

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף כתב מכתב "הנני בזה בקריאה לאחינו כל בית ישראל להעתיר בתפילה עבור הגאון המפורסם, מקים עולה של תורה, ראש ישיבת קול יעקב, רבי יהודה בן חי'ה אסתר עדס לרפוא"ש, השרוי במצב קשה וזקוק לרחמים שמים מרובים, והן ק-ל כביר לא ימאס תפילת רבים".

זקן מועצת חכמי התורה הגאון רבי משה מאיה קרא לציבור: "אני מבקש מהציבור להתפלל לרפואת מורנו ורבינו הרב הגדול רבי יהודה בן הרבנית חיה אסתר בתושח"י. ואף התבטא על ידידותו רבת השנים על הגר"י עדס ואמר "יש בנינו אהבה רבה".

גם ראש הישיבה הגאון רבי אשר הכהן דויטש התבטא: "מחובתנו להפיל תחינה עבור אחד מגדולי התורה שבדור, הזקוק לרחמי שמים".

הציבור נקרא להתפלל ולעורר רחמי שמים מרובים לרפואת הגאון רבי יהודה בן חיה אסתר לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל. 

הרב יהודה עדס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד