כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צפו בתיעוד

באמצע השיעור: עמוד ההוראה חיזק את אביו של החטוף

אביו של החטוף הירש גולדברג השתתף בשיעורו של עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין. הרב נתן לו כסף לחלק לצדקה כזכות עבור בנו וקרא עם הציבור פרקי תהילים בבכי נרגש. צפו בתיעוד

באמצע השיעור: עמוד ההוראה חיזק את אביו של החטוף
הרב זילברשטיין נותן כסף לצדקה לאבי החטוף צילום: באדיבות המצלם

מעמד מרטיט ומרגש התקיים אמש (רביעי), בשיעור רופאים השבועי המתקיים בבית החולים 'מעייני הישועה' על ידי עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין, השתתף ג'ונתן גולדברג, אביו של הירש הערש בן פערל חנה המוחזק עדיין בשבי החמאס בעזה משמחת תורה.

עמוד ההוראה הפסיק מיד את שיעורו, באמרו כי הוא מפסיק באמצע השיעור לאמירת תהילים, והתבטא: "כולנו ערבים איש לאחיו, ואב שבנו נמצא בעזה, צריכים מיד על המקום להתפלל לישועתו".

לאחר מכן ביקש עמוד ההוראה ממקורבו ונאמן ביתו הרב מרדכי פורגס שילווה לו סכום של 200 ש"ח, ואמר: "אני נותן כעת צדקה, לוויתי כסף, שיהיה לזכות ולמצוות צדקה, ואתה האבא תחלק את זה למי שאתה רוצה, למי שצריך כסף, ותגיד לו שיתפלל עבור הבן שלך".

לאחר מכן אמר עמוד ההוראה פרקי תהילים פסוק בפסוק עם כל הקהל, בעודו נחנק בקולו בבכי נרגש, כאשר הנוכחים מתרגשים לראות את הרב נושא בעול עם צרתם של אחרים באופן מיוחד.

בסיום המעמד, ערך הגר"י זילברשטיין מי שבירך להירש ולשאר החטופים השבויים בשבי החמאס, ואמר בצער רב "הקב"ה ירחם עלינו, אוי"..., כשלאחר מכן סיים ואמר לאבי החטוף: "אנחנו התפללנו, וזה יעשה רושם, בשמים זה יעשה רושם, מתאספים יהודים כעת ומתפללים בלב שבור, זה עושה רושם, אתה תראה בעזרת ה' ישועות, כל טוב לכם".

 

 

הרב יצחק זילברשטיין שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד