כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אין עוד נעדרים

דובר צה"ל הודיע על שלושה חטופים נוספים בשבי חמאס; אחד נרצח

90 יום אחרי ה-7 באוקטובר, 136 חטופים בעזה ואין יותר נעדרים. לאחר שה-3 האחרונים התבררו כחטופים, שניים מהם נחטפו מהמסיבה ברעים ונוסף נחטף מקיבוץ בארי לאחר שנרצח | בצה"ל סיימו לסרוק את כל מרחב הגדר המתפרס על פני קילומטרים וחלק מהגופות זוהו ונקברו 

דובר צה"ל הודיע על שלושה חטופים נוספים בשבי חמאס; אחד נרצח
אילן וייס הי"ד / עידן שתיוי / חנן יבלונקה צילום: באדיבות המשפחות

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, עדכן הערב (חמישי) בהצהרתו היומית כי שלושה בני אדם שהוגדרו נעדרים - מוגדרים כעת כחטופים. מספר החטופים כעת בעזה עומד על 136, בהם 23 חללים שגופתם נחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס. על פי הממונה על השבויים והנעדרים הנתון המעודכן הוא שאין עוד נעדרים.

למעשה זו הודעה דרמטית לאחר שסיימו בצה"ל לסרוק את כל מרחב הגדר. היה קושי של כמעט שלושה חודשים לזהות את כולם.

אחד מבין השלושה הוא חנן יבלונקה, בן ה-42 שהיה במסיבת הטבע ברעים ולמעשה מאז הוא הוגדר כנעדר. אחותו אורית הודיעה על כך היום. גם משפחתו של עידן שתיוי בן ה-28 מפתח תקווה, עודכנה כי הוא נחטף מהמסיבה ברעים.

אביבית יבלונקה, אחותו של חנן, סיפרה מוקדם יותר היום בראיון לרשת ב' לפני כחודשיים שהמשפחה לא יודעת כלום. "המדינה שלחה לנו צוות שאין לו מידע, התפקיד שלהם בעיקר לשמור עלינו. אמא שלי חולמת שהיא ראתה אותו בארץ זרה, אני מתנהלת כאילו חנן חטוף בעזה", סיפרה האחות.

שם שלישי כבר הותר השבוע לפרסום כי נרצח, אילן וייס שנרצח ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי. כך על פי הודעת הקיבוץ אז, אולם הערב דובר צה"ל מודיע כי גופתו נחטפה לעזה. בן 56 היה בהירצחו.

אגב, גם אשתו שירי וייס (53) ובתו נוגה וייס (18) נחטפו לעזה במהלך פלישת מחבלי חמאס לקיבוץ בארי, ושוחררו כעבור 50 ימים במסגרת הפעימה השנייה בעסקה עם חמאס.

חטופים מלחמת חרבות ברזל איתור נעדרים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד