כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"בלי להשען על האויב"

מאות הפגינו ברחבי הארץ: לא להכנסת הפועלים הערבים ליו"ש

במספר מוקדים ברחבי הארץ התקיימו במוצאי שבת הפגנות נגד כניסת הפועלים הערביים ליו"ש בהשתתפות רבנים מהציונות הדתית | "לא ייתכן שאחרי שואת העוטף אנחנו עדיין ממשיכים להכניס את האויב ליישובים שלנו", אמרה אחת ממובילות המחאה

מאות הפגינו ברחבי הארץ: לא להכנסת הפועלים הערבים ליו"ש
אילוסטרציה צילום: unsplash

במספר מוקדים ברחבי הארץ התקיימו הערב הפגנות מטעם פורום "שומרים על הבית", נגד כניסת הפועלים הפלסטיניים ליהודה ושומרון. בהפגנה בגוש טלמונים השתתפו רב הישוב נריה הרב מיכאל הרשקוביץ, והרב אליהו האיתן יחד עם עשרות תושבי האיזור.

נציגי פורום "שומרים על הבית" יפגשו בימים הקרובים עם ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, ועם יו"ר ועמ"ש חוץ וביטחון לענייני יו"ש צבי סוכות, וידונו איתו בנוגע לכניסת הפועלים.

לאה, ממובילות המאבק, מסרה: "לא ייתכן שאחרי שואת העוטף אנחנו עדיין ממשיכים להכניס את האויב ליישובים שלנו, לתת לערבים את האפשרות לאסוף מודיעין ולממן עבורם את הטבח הבא. יש היום פתרונות רבים ומגוונים להמשך כלכלה יציבה בלי להשען על האויב ולסכן את חיינו".

יונה דארף, דוברת הישוב נחליאל הוסיפה: "אנחנו מאוד מודאגים מהחשיבה שהערבים יכולים להיכנס שוב אלינו ליישובים ולקבל מידע על היישובים וכוח לפגוע בנו, ואנחנו ממש מקווים שמקבלי ההחלטות ידאגו לביטחון שלנו". "הערבים יודעים מידע מדויק על הישוב ונכנסים פנימה" - סיפרה אחת התושבות.

במקביל, רבני מצפה יריחו שגרו אגרת חירום לתושבים בנוגע לכניסת הפועלים: "כדי לשמור על שלומנו ושלום ילדינו, חשוב שלא יכנסו ליישוב אויבים כמרגלים ומחבלים. יאספו מידע ויתכננו את הפיגוע הבא ל"ע כפי שקרה בעוטף עזה". על האגרת חתום רב הישוב הרב יהודה קרויזר, והרבנים יהודה לוי, עופר קלזן ומנחם באב"ד.

כזכור, בשבוע שעבר התקיים דיון בועדת המשנה לענייני יו"ש בכנסת בעניין הפועלים. יו"ר הועדה צבי סוכות אמר בפתח הדיון: "על פי סקר שפורסם השבוע 82% מהפלסטינים תושבי יו"ש תמכו במעשי הנאצים בשבעה באוקטובר".

"זה אומר ששמונה מתוך עשרה פועלים פלסטינים, הם מחבלי נוחבה בפוטציה, מדובר במחדל חמור וסכנה בטחונית אמיתית לתת להם להיכנס לתוך הישובים. הקבינט המדיני בטחוני מבין את זה ונכון לעכשיו נמנעת כניסת פועלים אלו לתוך הקו הירוק".

"לא מובן מדוע יש מי שחושב שדמם של תושבי יו"ש סמוק פחות ודווקא לישובי יו"ש ניתן להכניס את העובדים בידיעה ש82% תומכי טרור ומחבלי נוחבה בפוטנציה" - דברי סוכות.

הפגנה הפגנת מחאה מלחמת חרבות ברזל יהודה ושומרון פועלים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד