כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ממשיך בשלו

הפרשן שוב שיגר אזהרה לשרה החברה בקבינט

זו הפעם השנייה בתוך שבועיים שהשרה רגב מדווחת כי אוימה על ידי הפרשן אהוד יערי מ'חדשות 12' שהזהיר אותה מפני דברי ביקורת שהיא אומרת או מטיחה באנשי צבא בישיבות הקבינט | יערי נחשף לדברים הללו הודות להדלפות מהישיבות שאמורות להיות חסויות 

הפרשן שוב שיגר אזהרה לשרה החברה בקבינט
הפרשן אהוד יערי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

"חוזר על ההודעה הקודמת מ-30/12, תמשיכי להפיץ בדיות ואני מבטיח להקדיש לך זמן בשידור...". כך בהודעה ששיגר פרשן 'חדשות 12' אהוד יערי לשרת התחבורה מירי רגב, חברת הקבינט המדיני בטחוני.

רגב שהתארחה אמש בתוכנית 'פגוש את העיתונות' ניסתה לספר על כך לצמד המגישים בן כספית וירון אברהם, "אתה יודע מה לא מנומס? שאני מקבלת מאהוד יערי... הוא שלח לי אתמול הודעה שהוא ימשיך...", החלה רגב לספר בשידור, אולם השניים בלמו אותה והעבירו נושא.

וזו לא הפעם הראשונה, לפני שבועיים טענה השרה רגב כי יערי התקשר לאיים. בעקבות כך היא פנתה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה והתלוננה נגד הפרשן אהוד יערי.

הודעת האיום ששוגרה לשרה.

תוכן השיחה הראשונה:

אהוד: תתביישי לך, תחזרי בך ותוציאי הכחשה.

מירי: על מה אתה מדבר?

אהוד: על הציטוטים שלך אצל ירון אברהם.

מירי: אני לא יודעת במה מדובר.

אהוד: הציטוטים שלך מהקבינט ואני יודע שאת מבקרת את הרמטכ"ל.

מירי: מאיפה אתה יודע? היית איתי בדיון? ואני לא מתכוונת לדבר איתך בנושאים של הקבינט.

אהוד: המקורות שלי באמ"ן מסרו לי שאת מבקרת את הרמטכל, את לא תבקרי את הרמטכ"ל, ואם תעשי זאת אני אכנס בך בשידור, אני לא אברמוביץ' שכולם שונאים, לי מקשיבים. אותי אוהבים, ואם אני אכנס בך זה לא יהיה טוב לך, כי אנשים אוהבים אותי.

מירי: מקורות שלך באמ"ן?! עכשיו אני מבינה מאיפה ההדלפות, אל תאיים עלי, אני אגיד את מה שאני חושבת בקבינט ואלא ששולחים אותך לאיים עלי ורוצים להשתיק אותי, לא יצליחו. תפקידי כחברת קבינט לומר את מה שאני חושבת, ואם תפיץ שקרים עלי, אתה תקבל תביעה.

אהוד יערי מסר בתגובה: "השרה רגב גם מפיצה שקרים, וגם חבל שהיא יושבת בקבינט. אני מכיר אותה 40 שנה ולא תיארתי לעצמי שזוהי דמותה".

מירי רגב איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד