כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מרדף אחר המחבלים

גבר נרצח ואישה נפצעה בפיגוע ירי בבנימין

גבר כבן 30 נורה למוות סמוך לצומת המשטרה הבריטית בבנימין. כוחות מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו. ההרוג הוא ערבי - ישראלי ובמערכת הביטחון טוענים כי מדובר בפיגוע

גבר נרצח ואישה נפצעה בפיגוע ירי בבנימין
הזירה צילום: דוברות מד"א

גבר כבן 30 נורה הבוקר (ראשון) למוות ואישה נפצעה, בצומת המשטרה הבריטית במועצה אזורית מטה בנימין, לאחר שנפתחה לעברם אש. כוחות מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו של הגבר.

כוחות צה"ל עורכים במקום סריקות נרחבות, ובמערכת הביטחון הודיעו כי מדובר בפיגוע. יצוין כי ההרוג הוא גבר ערבי-ישראלי שנמצא ירוי ברכב ישראלי.

הזירה בבנימין צילום: דוברות מד"א

חובש רפואת חירום במד"א בנימין רוזנבאום סיפר: "הגענו במהירות למקום, ראינו גבר כבן 30 יושב ברכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

מהצלה יו"ש ללא גבולות נמסר עידכון: "בפיגוע ירי הבוקר בבנימין נרצח ערבי ישראלי ונפצעה ערביה ישראלית שפונתה תחילה ברכב פרטי לרמאללה וככל הנראה תפונה כעת לבית חולים ישראלי".

מדוברות המועצה האזורית בנימין נמסר: "פיגוע ירי בין צומת המשטרה הבריטית ליישוב עטרת בבנימין. נקבע מותו של ערבי ישראלי. כלי רכב של המחבלים ננטש במקום. כוחות צה"ל ומשטרה בזירה חוקרים את הארוע".

 

מלחמת חרבות ברזל פיגוע פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד