כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נער בן 15 נעצר

אחרי ההפגנות: חנות הסלולר בבית שמש הוצתה

אחרי כמה הפגנות שנערכו נגד חנות סלולר ברמה א' בבית שמש, הלילה הוצתה החנות | המשטרה עצרה נער בן 15 בחשד למעורבות במעשה

אחרי ההפגנות: חנות הסלולר בבית שמש הוצתה
החנות שהוצתה צילום: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

תופעת הפרוטקשיין חוזרת? אלמונים הציתו הלילה (מוצאי שבת) חנות סלולר בבית שמש, נגדה התקיימו לאחרונה הפגנות מצד קיצוניים תושבי העיר המתנגדים לממכר מכשירים שלא תחת פיקוח. חקירה של כבאות והצלה העלתה באופן סופי כי מדובר בהצתה.

המשטרה הודיעה כי עצרה לחקירה חשוד 15, תושב בית שמש ונבדק החשד למעורבתו במעשה. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת בית שמש והחקירה במשטרה נמשכת.

השריפה פרצה בסביבות השעה 3:20 אז התקבל דיווח במוקד כבאות והצלה על שריפה של חנות סלולר במתחם חנויות משולב מגורים ברח׳ נחל ניצנים ברמה א'.

4 צוותי כיבוי מתחנה אזורית בית שמש, בפיקודו של רב רשף יעקב טובול , הגיעו למקום תוך דקות ספורות.

חנות הסלולר נשרפה כליל ולוחמי האש פעלו במהירות לכיבוי השריפה, הצליחו להשתלט עליה ומנעו את התפשטות השריפה לעבר החנויות ובתי המגורים. לאחר מכן ערכו איוורור ופינוי של העשן וכן סריקות לאיתור לכודים. לא היו לכודים או פצועים כתוצאה מהשריפה, נזק נגרם לחנות.

בחקירה של כבאות והצלה שהתבצעה ע״י חוקר הדליקות, טפסר משנה אבי הרוש, מפקד התחנה, העלתה כי השריפה פרצה כתוצאה מהצתה.

רה״ע בית שמש עליזה בלוך מסרה: "בעקבות שריפת החנות במרכז המסחרי ברמה א׳, שוחחתי הבוקר עם מפקד תחנת בית שמש סנ״צ אלון וינשטין וביקשתי להאיץ את הליך חקירת האירוע. עודכנתי שהחקירה בעיצומה כבר משעות הבוקר המוקדמות וישנם מספר כיוונים שנבדקים.

"אני בטוחה שהאשמים במעשה ימצאו במהרה ויתנו את הדין על כך. לעבריינות אין מקום בבית שמש ונעשה כל מאמץ כדי לגדוע אותה בטרם תרים ראש. בימים קשים אלו שבעלי עסקים מתמודדים עם אתגרים רבים, מחובתנו לעשות הכל על מנת לסייע להם".

הצתה סלולרי בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד