י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ברקע המתיחות בצפון

נתניהו: "מציע לחיזבאללה ללמוד את מה שחמאס כבר למד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה להמשך המלחמה והבהיר כי היא תימשך עד הניצחון. ברקע המתיחות בצפון אמר נתניהו: "מציע לחיזבאללה ללמוד את מה שחמאס כבר למד"

נתניהו: "מציע לחיזבאללה ללמוד את מה שחמאס כבר למד"
ישיבת הממשלה צילום: קובי גדעון / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה, בקריה בתל אביב להמשך המלחמה ואמר: "יש לי מסר ברור לאויבינו: מה שקרה ב-7 באוקטובר לא יקרה שוב. זאת המחויבות של הממשלה בראשותי, וזאת הסיבה שלוחמינו מחרפים את נפשם בשטח. המפקדים והלוחמים, בסדיר ובמילואים, בצפון ובדרום, חוזרים ואומרים דבר אחד: ״לא חוזרים - עד שמבצעים״, ואני אומר: לא עוצרים - עד שמנצחים".

נתניהו הוסיף: "אסור לעצור את המלחמה עד שנשלים את כל יעדיה - חיסול החמאס, החזרת כל חטופינו והבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל. אני אומר זאת הן לאויבינו והן לידידינו. זאת האחריות שלנו וזאת המחויבות של כולנו.

צריך להניח כל שיקול אחר בצד, ולהמשיך יחד עד לניצחון המוחלט. הניצחון הזה יושג רק כשנשלים את יעדינו וכשנחזיר את הביטחון לתושבי הצפון והדרום כאחד".

ראש הממשלה התייחס לאירועים בגבול הצפון ואמר: "אני מציע לחיזבאללה ללמוד את מה שחמאס כבר למד בחודשים האחרונים: אף מחבל אינו חסין. אנחנו נחושים להגן על אזרחינו ולהשיב את תושבי הצפון בבטחה לבתיהם; זה יעד לאומי שמשותף לכולנו ואנחנו פועלים באחריות להשיגו. אם נוכל, נעשה זאת בדרכים מדיניות, ואם לא, נפעל בדרכים אחרות".

בנימין נתניהו חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד