כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי מינויו של ברק

סערה בקבוצת הוואטסאפ הממשלתית: "הקונספציה עדיין מנהלת את המדינה"

אחרי מינויו של ברק לתפקיד השופט מטעם מדינת ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, השר אליהו תקף: "לא בטוח שהנוכחות שלו תקדם את התפיסות הנכונות". בתוך כך, השר גנץ בירך וכתב: "מברך על המינוי החשוב שלו לייצג אותנו בתביעה בהאג"

השר עמיחי אליהו
השר עמיחי אליהו צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סערה בוואטסאפ של חברי הממשלה לאחר מינויו של נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק, לתפקיד השופט מטעם מדינת ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. 

השר עמיחי אליהו תקף: "ראש הממשלה ביקש בישיבת הממשלה שנכניס לדיון את תפיסת העולם של מדינת ישראל. אני לא בטוח שהנוכחות של הנשיא לשעבר, אהרון ברק תקדם את התפיסות הנכונות בנושא".

אליהו הוסיף: "מדהים אותי איך הקונספציה עדיין ממשיכה לנהל את מדינת ישראל. הלוואי שאתבדה".

השר משה ארבל השיב לו: "בחירה ראויה מאוד, ובפרט בזירה הבין לאומית".

השר בני גנץ כתב לאחר מינויו: "בשנה האחרונה קיימתי מספר שיחות עם נשיא העליון בדימוס פרופ׳ אהרן ברק. על ידיעותיו המשפטיות ושמו - אין מה להרחיב. הדבר החשוב ביותר שאני יודע להגיד עליו, הוא שמדובר בפטריוט ישראלי שתמיד יתייצב לצד המדינה שאותה הוא כל כך אוהב. כך גם הפעם. אני מברך על המינוי החשוב שלו לייצג אותנו בתביעה בהאג. החלטה נכונה וראויה".

השר גדעון סער כתב: "ברגע האמת: ההסתה, ההכפשה והדה-לגיטימציה פינו את מקומן למעמד הבינלאומי, לשם הטוב שנרכש במשך עשרות שנים, למקצוענות. מברך את ראש הממשלה ואת היועצת המשפטית לממשלה על ההחלטה הנכונה והמדויקת".

מלחמת חרבות ברזל עמיחי אליהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד