י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בשביל "בדיקות אבטחה"

ימים ספורים אחרי הטבח: הרמטכ"ל נאלץ לפנות את לשכתו

ימים בודדים אחרי השבעה באוקטובר התבקש הרמטכ"ל הרצי הלוי לפנות את לשכתו בקריה לצורך "בדיקות אבטחה". דובר צה"ל: "הבדיקות תואמו טרם אירועי השבעה באוקטובר וללא קשר אליהם"

ימים ספורים אחרי הטבח: הרמטכ"ל נאלץ לפנות את לשכתו
הרמטכ"ל בבור חיל האוויר צילום: דובר צה"ל

מספר ימים לאחר מתקפת הפתע של החמאס על ישראל בשבעה באוקטובר, נאלץ הרמטכ"ל הרצי הלוי לפנות את הלשכה שלו בקריה לצורך מה שהוגדר כ"בדיקות אבטחה".

תגובת דובר צה"ל: "הבדיקות מבוצעות כדרך קבע, בהתאם לשגרת השמירה על ביטחון המידע, והן תואמו טרם אירועי השבעה באוקטובר וללא קשר אליהם".

בתוך כך, הרמטכ"ל קיים הערכת מצב היום באוגדת יהודה ושומרון, יחד עם מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יקי דולף ומפקדי החטיבות המרחביות בגזרה.

הרמטכ"ל אמר: "שנת 2024 תהיה מאתגרת, אנחנו נהיה במלחמה בעזה, לא יודע אם כל השנה, נהיה בלחימה בעזה כל השנה, זה בוודאות, והדבר הזה יחזיק גם את הזירות האחרות בוודאי ביהודה ושומרון במידה מסוימת של ערנות, של רצון להוציא טרור, וזה יהיה מאוד בידיים שלנו כמה נצליח למנוע, כמה נצליח לסכל. מה התפקיד שלנו? מקסימום נחישות בלחימה, בסיכול, בלחימה בטרור, בלהיכנס לבית, בלהרוג את המחבל, מקסימום נחישות וערכים".

הרמטכ"ל מלחמת חרבות ברזל הרצי הלוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד