ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
ידידי אמת

ישראל לגרמניה: לא נעצור עד שכולם ישובו הביתה"

שר החוץ ישראל כ"ץ לשרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק: "המחויבות שלי כשר חוץ היא לשחרור כל החטופים. ישראל לא תעצור עד שכולם ישובו הביתה". השרה ברבוק אמרה כי תפעל לסייע לישראל להפיץ את האמת

ישראל לגרמניה: לא נעצור עד שכולם ישובו הביתה"
הפגנה בעד החטופים צילום: מרסלו שניידמן

שר החוץ, חה"כ ישראל כ"ץ, נפגש הערב, עם שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק. בפגישה השתתפו גם תומר קשת, בן דוד של ירדן ביבס, אלון נמרודי, אביו של החייל החטוף תומר נמרודי, ומירב סבירסקי ונעמה וינברג, אחותו ובת דודתו של איתי סבירסקי.

השר כ"ץ הודה לשרה ברבוק, שזהו ביקורה הרביעי בישראל מתחילת המלחמה, על תמיכתה בישראל, פעילותה למען שחרור החטופים ומאמציה האזוריים למימוש החלטה 1701 של מועצת הביטחון להרחקת חיזבאללה מהגבול הצפוני.

השר כ"ץ העלה את סוגיית התביעה האבסורדית של דרום אפריקה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג בהאשמת ג'נוסייד, וביקש כי השרה ברבוק תעמוד לצידה של ישראל. השרה ברבוק אמרה כי תפעל לסייע לישראל להפיץ את האמת.

השר כ"ץ הודה לשרה על הפעילות האקטיבית של ממשלת גרמניה נגד גורמים המעודדים טרור, לרבות הוצאת ארגון הטרור חמאס מחוץ לחוק.

שר החוץ, חה"כ ישראל כ"ץ: "כבן לניצולי שואה, אני רואה חשיבות מיוחדת שגרמניה מגבה אותנו ועומדת לצידנו בתמיכה מלאה בכל מאמצינו. המחויבות שלי כשר חוץ היא לשחרור כל החטופים. אמרתי גם לשרה ברבוק - ישראל לא תעצור עד שכולם ישובו הביתה".

ישראל כץ שחרור חטופים גרמניה מלחמת חרבות ברזל בית הדין הבינלאומי בהאג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד