כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סיפורים מהדרך

השוטרים היו המומים: הרישיון של הנהג נפסל לפני 25 שנה

סמוך לראש העין נדהמו שוטרים לקלוט במלכודת המהירות שלהם רכב שנסע במהירות מסחררת של 186 קמ"ש ולנהג לא היה כלל רשיון • במקרה נוסף תושב בית לקיה נפסל לנהיגה על ידי בית משפט ורישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 1998, אך הוא המשיך לנהוג כל השנים

השוטרים היו המומים: הרישיון של הנהג נפסל לפני 25 שנה
המשטרה ממשיכה לאכוף בכבישים צילום: דוברות המשטרה

השבוע שעבר היה שבוע עמוס עבור שוטרי משטרת התנועה: לא זו בלבד שהשוטרים נאלצו לעסוק בכל מה שקשור במלחמה, מתברר שיש לנו אויבים משלנו גם בכבישי ישראל והם מסוכנים מאוד.

כך, בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה שהיו במשמרת בכביש מספר 1 סמוך לראש העין נדהמו לקלוט במלכודת המהירות שלהם רכב שנסע במהירות מסחררת של 186 קמ"ש. השוטרים לא כל כך אהבו את העובדה שמישהו החליט שהכביש הא מסלול המרוצים הפרטי שלו ומיהרו לעצור את הנהג בן ה-22 ואז הם גילו שהנהג, תושב ראש העין, מעולם לא טרח להוציא רישיון נהיגה. הנהג נכלא ל-30 יום והתביעה המשטרתית תוציא נגדו כתב אישום.

אבל זה לא הסיפור המשוגע היחיד: בשבוע שעבר ביצעו שוטרי משטרת התנועה פעילות אכיפה באזור באר שבע וטנדר חשוד עורר את תשומת לבם. כאשר הם עצרו את הטנדר לבדיקה הם גילו שהנהג, תושב בית לקיה נפסל לנהיגה על ידי בית משפט ורישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 1998. כלומר בחשבון מהיר מדובר בנהג שלכאורה נוהג לו 25 שנים בלי שבכלל יהיה לו רישיון. הנהג נכלא והרכב שלו הושבת ל- 60 ימים.

ניחא ההוא שאין לו רישיון מעל 20 שנה, מה עם זה שיש לו רישיון פחות משנה אבל שותה בשביל עשרה? השבוע שוטרי משטרת התנועה הארצית שפלה עצרו נהג רכב בן 17 תושב מבשרת ציון שנראה להם חשוד - וכאשר השוטרים שוחחו עם הנהג החדש הם שמו לב שהיה לו ריח חזק של אלכוהול. השוטרים שלפו את מכשיר הינשוף, שמודד את כמות האלכוהול ונדהמו לגלות שתוצאות הבדיקה הצביעו על כמות של 903 מ"ג אלכוהול -כלומר פי 18 מהמותר.

הנהג תושב מבשרת ציון בן 17 (נהג חדש) נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים. רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים ורכבו הושבתה לתקופה דומה.

 

משטרה נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד