כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
רכב "חלומי"

מיניוואן פרימיום חדש הגיע לישראל: חשמלי ועולה כמעט חצי מיליון שקל

לפי נתוני היבואנית, רכב ה-DREAM מצויד בשני מנועים חשמליים שמפיקים ביחד 434 כוחות סוס שמאפשרים ל-DREAM לזנק ל-100 קילומטרים לשעה תוך 5.8 שניות. מחירו הרשמי של ה-DREAM מתחיל ב-479,985 ₪

מיניוואן פרימיום חדש הגיע לישראל: חשמלי ועולה כמעט חצי מיליון שקל
מיניוואן חשמלי בגודל מלא VOYAH DREAM מהודר ומאובזר החל ב-480 אלפי שקלים צילום: VOYAH

שוק המיניוואנים הישראלי, אלה שמיועדים להסעת שבעה נוסעים, אינו שוק נרחב וכאשר מדובר במיניוואנים חשמליים שחוסכים בהוצאות הדלק, על אחת כמה וכמה. כעת מגיע לישראל מיניוואן חשמלי חדש של VOYAH ששמו הוא DREAM, כלומר "חלום". ה-DREAM מיובא לישראל על ידי מטרו מוטור שעד עתה ייבאה רק דגם אחד, חשמלי גם הוא, של המותג.

לפי נתוני היצרנית, ה-DREAM שמיועד להסעת שבעה נוסעים מצויד בסוללה בקיבולת 109 קוט"ש אשר מספקת טווח נסיעה רשמי של 480 קילומטרים ומשך הטעינה מ-20% עד-80% בעמדת טעינה מהירה עומד, לפי נתוני היצרנית, על 36 דקות. באשר ליתר מערכת ההנעה, לפי נתוני היבואנית ה-DREAM מצויד בשני מנועים חשמליים שמפיקים ביחד 434 כוחות סוס שמאפשרים ל-DREAM לזנק ל-100 קילומטרים לשעה תוך 5.8 שניות - למרות שמדובר במיניוואן גדל מידות ועתיר משקל. הזינוק עצמו ל-100 קילומטרים לשעה הוא כמובן פחות חשוב, אבל הוא מספר לנו שמדובר ברכב שכנראה שבהחלט אינו עצל גם בעקיפות.

מיניוואן חשמלי חדש בישראל VOYAH DREAM בעל 7 מושבים ומערכות וטווח רשמי של 480 קילומטרים: קרדיט VOYAH

מבחינת מימדי ה-DREAM אנו מגלים שמדובר ברכב עם מידות נדיבות: אורכו הוא 5,315 מילימטרים, רוחבו הוא 1,985 מילימטרים ואורכו של בסיס הגלגלים הוא 3,200 מילימטרים. רשימת האבזור כוללת שלושה מסכי מגע בגודל 12.3 אינץ' (כל אחד), כניסה והתנעה ללא מפתח באמצעות הסמארטפון, טעינה אלחוטית לטלפון, שלושה אזורי אקלים נפרדים וכיוון חשמלי למושב הנהג ולמושבי השורה השנייה. בנוסף, ה-DREAM מצויד במערכת מתלי אוויר (במקום קפיצי פלדה), כלומר הוא יכול לנוע מעלה ומטה בלחיצת כפתור לכניסה קלה יותר ומספק נוחות נסיעה מעולה.

תא נהג דיגיטלי מלא עם 3 מסכים כל אחד 12.3 אינץ'. קרדיט VOYAH

לצד אלה, רשימת האביזרים הבטיחותיים כוללת מספר גדול של מאפיינים: מערכת בלימה אוטונומית לנסיעה לאחור, שמונעת מהרכב לנסוע אם למשל יש ילד מאחוריו, מערכת חניה אוטונומית שמאפשרת חניה ללא מגע של הנהג, מצלמות היקפיות שמשקפות את כל מה שמתרחש סביב הרכב, מערכת שמנטרת את ערנות הנהג ועוד. מחירו הרשמי של ה-DREAM מתחיל ב-479,985 ₪.

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד