י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי הישיבה הסוערת

אמסלם משתלח: "הרמטכ"ל זו ילדה קטנה בגיל 3?"

השר דודי אמסלם התייחס לישיבת הקבינט הסוערת ואמר: "אני מניח שגנץ וחבר מרעיו הם שדאגו להדליף את זה". על מינויו של אהרון ברק אמר: "אהרון ברק הוא מהאנשים שהתחילו את כל הכאוס במדינת ישראל"

אמסלם משתלח: "הרמטכ"ל זו ילדה קטנה בגיל 3?"
השר דוד אמסלם צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר דודי אמסלם התייחס הבוקר (שני) בריאיון בגלי ישראל לישיבת הקבינט הסוערת שהסתיימה בפיצוץ לאחר ששרים זעמו על הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי ואמר‬⁩: "ערוץ 12 ו-13 חגגו שישי שבת שלם בשקרים ובהכפשה של הממשלה שלנו ולפי מה שקראתי בכל נושא ההדלפה אני מניח שגנץ וחבר מרעיו הם שדאגו להדליף את זה".

אמסלם הוסיף: "אלו הדלפות בלתי נתפסות ואני מציע להעביר פוליגרף את משתתפי הקבינט, אבל היות וזה כבר יצא החוצה בואו נעשה סדר בעניין - הרמטכ"ל אישר לנו את הפרסום בתקשורת שהוא מקים וועדה לבדיקת מחדל השביעי באוקטובר, אמרתי לו - זה לא הגיוני. זאת לא וועדה רגילה, בשביעי לאוקטובר הייתה קריסה של כל מערכת ההגנה במדינת ישראל, זה מתחיל ממנו והולך צפונה.

אמרתי לו שלא יעלה על דעת בזמן מלחמה כשיש לנו חטופים ויש חיילים שנופלים שהצבא יתעסק בדבר הזה. פתאום גנץ התחיל להשתולל כפי שאף פעם לא ראיתי אותו", הוסיף.

עוד אמר: "החוסן הציבורי ומה שקורה בקבינט משתקף החוצה ומשפיע על הציבור ולכן יש חובה לתקן את זה. הם כותבים 'השתלחות ברמטכ"ל' אבל זה היה בדיוק הפוך. מי שהשתלח בנו זה גנץ, הוא כמעט הפך שולחן והתחיל לצרוח - כל זה כדי לעשות הצגה ולהדליף את זה אח"כ. כל שאלה לגיטימית זו השתלחות? למה הרמטכ"ל זו ילדה קטנה בגיל 3 עם שמלה ורודה?".

על מינויו של אהרון ברק לשופט מטעם ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג אמר: "אני מאוכזב מאוד. אהרון ברק הוא מאנשים שהתחילו את כל הכאוס במדינת ישראל דבר שהשפיע על המלחמה ועל חמאס ולכן אני חושב שהבנאדם הזה לא ראוי לייצג את מדינת ישראל בשום פורום. ברמה המוסרית מדינת ישראל לא צריכה להשתמש בשירותיו לאחר שהוא בעצם כרסם והרס את הדמוקרטיה הישראלית לעומק. יש מספיק משפטנים בינלאומיים שיכולים לייצג את העמדה של ישראל בכבוד - התוצאה תהיה נגד מדינת ישראל בכל מקרה".

הרמטכ"ל הרצי הלוי ישיבת ממשלה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד