כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בישיבת סיעת הליכוד

נתניהו הגן על מינוי אהרון ברק: "הצליח להדוף טענות נגד ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגן בישיבת הסיעה על מינוי של אהרון ברק ואמר: "ברמה הבין לאומית הוא הצליח בעבר להדוף טענות קשות נגד ישראל". גלנט: "המעבר בין השלבים נועד ליצירת שפה משותפת בין הדרג הצבאי והמדיני"

נתניהו הגן על מינוי אהרון ברק: "הצליח להדוף טענות נגד ישראל"
אהרן ברק צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) בישיבת סיעת הליכוד למינוי של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרון ברק לשופט מטעם ישראל בביה"ד הבינלאומי בהאג בתביעה שהגישה דרום אפריקה ואמר: "יכולים להיות בינינו חילוקי דעות רבים בענייני פנים, אבל אני חושב שברמה הבין לאומית הוא הצליח בעבר להדוף טענות קשות נגד ישראל, וגם כניצול שואה בחרנו בו להיות שופט מטעם ישראל בדיון הקרוב".

מוקדם יותר תקף שר האוצר בצלאל סמוטריץ' את המינוי ואמר: "ראש הממשלה לא התייעץ אתנו. זו שגיאה".

שר הביטחון יואב גלנט התייחס למעבר בין השלבים במלחמה ברצועת עזה ואמר: "המעבר בין השלבים נועד ליצירת שפה משותפת בין הדרג הצבאי והמדיני. לא בשביל שהאישה משדרות או אופקים תחשוב שבשלב כזה או אחר קורה דבר מסוים. לא נקשור בין חזרת תושבי צפון הרצועה לבין מעבר לשלב ג׳, לפני שזה יקרה: התושבים שלנו יחזרו לבתיהם, ויהיה מתווה נוסף להשבת חטופים. אל תקשרו בין הדברים - זה לא נכון".

חה"כ דני דנון אמר לשר הביטחון יואב גלנט: "אני שומע דיווחים לפיהם החלטת לוותר על כיבוש ציר פילדלפי, בניגוד מוחלט לדברים שאמר ראש הממשלה באופן ברור וחד משמעי. כולנו מבינים שאי אפשר להכריע את חמאס כל עוד משאירים את ציר, ההברחות העיקרי, פלידלפי פתוח. ישראל חייבת ליישר קו בנושא הזה ולהבהיר - פירוז מוחלט של הרצועה כולל שליטה ישראלית על ציר פילדלפי".

חה"כ אושר שקלים לשר הביטחון: "למה אתה לא מתייצב לצד ביבי? אתה שר הביטחון של הליכוד". גלנט: "מטעם הליכוד".

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל הליכוד יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד