כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
על רקע פרשיית האשפוז

הבית הלבן: "לביידן אמון מלא באוסטין"

בהודעה שיצאה מטעם הבית הלבן בעקבות הסערה בארה"ב סביב העובדה ששר ההגנה אוסטין הסתיר את אשפוזו, נמסר כי "לביידן יש אמון מלא באוסטין, הם שוחחו ביום שבת"

הבית הלבן: "לביידן אמון מלא באוסטין"
הבית הלבן צילום: Pixabay

אחרי הסערה הגדולה בארה"ב לאחר שדווח כי שר ההגנה לויד אוסטין אושפז בטיפול נמרץ ולא דיווח על כך לנשיא ביידן ולשאר הגורמים הרלוונטיים, הבית הלבן הוציא הודעת תמיכה שמבהירה כי מבחינת ביידן - הכל כשורה.

הבית הלבן מסר: "לביידן יש אמון מלא באוסטין, הם שוחחו ביום שבת והוא מצפה לחזרתו לעבודה". יחד עם זאת, גורם בבית הלבן הבהיר כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לא שוקל לפטר את אוסטין מתפקידו.

בשבת דווח כי שר ההגנה לויד אוסטין אושפז בטיפול נמרץ ביום שני בשבוע שעבר, אך הנשיא ביידן לא ידע על כך במשך מספר ימים. אוסטין אמר בהצהרה שנשא שהוא "במגמת שיפור" ומצפה לחזור לפנטגון בקרוב. "אני מכיר בכך שיכולתי לעשות עבודה טובה יותר כדי להבטיח שהציבור יקבל מידע מתאים. אני מתחייב לעשות טוב יותר", אמר אוסטין. "אבל זה חשוב לומר: זה היה ההליך הרפואי שלי, ואני לוקח אחריות מלאה על ההחלטות שלי לגבי החשיפה".

אתמול דווח עוד שכשסגנית שר ההגנה לקחה חלק מהאחריות של שר ההגנה לויד אוסטין ב-2 בינואר מאחר והוא אושפז בסתר, אפילו היא לא ידעה שזה בגלל שאוסטין אושפז בבית חולים.

הבית הלבן ג'ו ביידן ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד