כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
קריאות לחקור

הצוות של אוסטין ידע על אשפוזו למחרת, אך לא סיפר לבית הלבן

הצוות של אוסטין ידע על אשפוזו מספר ימים לפני שסיפר לבית הלבן. קריאות מצד רפובליקנים לאוסטין להתפטר. לנשיא ביידן אין כוונה לפטר את אוסטין. הן דמוקרטים והן רפובליקנים קוראים לחקור כיצד שר ההגנה נעלם למשך שלושה ימים

הצוות של אוסטין ידע על אשפוזו למחרת, אך לא סיפר לבית הלבן
לויד אוסטין צילום: לשכת נשיא אוקראינה

הצוות הבכיר של שר ההגנה לויד אוסטין ידעו על אשפוזו ב-2 בינואר, יום לאחר האשפוז, ובכל זאת הם דחו את ההודעה ​​לאנשי משרד ההגנה, הבית הלבן והקונגרס במשך מספר ימים, לפי דובר הפנטגון פט ריידר.

ריידר לקח אחריות אישית על חוסר התקשורת והדיווח על כך, ואמר כי משרד ההגנה בוחן כעת כיצד לשפר את התהליכים עבור הודעות הבית הלבן והקונגרס.

"אני מכיר בכך שהייתי צריך לנסות לעדכן מוקדם יותר. אז אני מביע את התנצלותי ואת התחייבותי ללמוד מזה", אמר ריידר.

העובדה שהצוות של אוסטין ידע על מצבו מספר ימים לפני שסיפר לבית הלבן, הדהימה את וושינגטון והביאה לקריאות מצד רפובליקנים לאוסטין להתפטר או להיות מפוטר. בכירי הבית הלבן אמרו כי לנשיא ג'ו ביידן אין כוונה לפטר את אוסטין - ולראש הפנטגון אין תוכניות לפרוש - הן דמוקרטים והן רפובליקנים קוראים לחקור כיצד שר ההגנה נעלם למשך שלושה ימים.

אוסטין לקח אחריות על הפרסום המאוחר. "יכולתי לעשות עבודה טובה יותר כדי להבטיח שהציבור יידע כראוי. אני מתחייב לעשות טוב יותר. אבל זה חשוב לומר: זה היה הליך רפואי שלי, ואני לוקח אחריות מלאה על ההחלטות שלי לגבי החשיפה".

 

ארצות הברית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד