כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מטה החסד

רבני לונדון באסיפת חירום למען תושבי הדרום

גדולי רבני סטמפורד היל מכלל קהילות הקודש ובראשם האדמור מויזשניץ לונדון התכנסו בשבוע שעבר לאסיפת חירום נדירה למען ״מטה החסד״ של הרב אהרון אסייג מנתיבות שסייע עד כה לאלפי משפחות מהדרום • בימים הקרובים יתקיימו אסיפת רבנים גם בגולדס גרין, הנדון ואדג'וור

רבני לונדון באסיפת חירום למען תושבי הדרום
אסיפה בלונדון צילום: יח"צ

מחזה כזה לא רואים כל יום: עשרות מחשובי רבני סטמפורד היל מכלל הקהילות התאספו לכנס רבנים מיוחד על מנת לסייע ל'מטה החסד' של הרב אהרון אסייג ראש מוסדות יאדיר תורה בנתיבות שלקח על עצמו לסייע למפונים ולקהילות בדרום מאז פרוץ המלחמה. האסיפה אורגנה ע"י ידידי מטה החסד בלונדון, העסקנים הרב נתן בינדינגר הרב אברהם בר-חורין והרב אליעזר לעוו.

לחצו כאן וסייעו למטה החסד>>>


הכנס נערך כולו בסימן הצלת תושבי הדרום, ולרבנים הוצג המצב לאשורו כאשר משפחות רבות עדיין, כ-90 יום מאז המלחמה, עדיין לא שבו לבתיהם ומתמודדים עם קשיים באופן יומיומי. במהלך הכנס המיוחד הרבנים קיבלו סקירה מעמיקה על היקפי החסד של הארגון בחודשים האחרונים והוצגו המספרים המרגשים של התמיכות.

לנוכחים הוצג הסכום הבלתי נתפס של יותר מ-4 מיליון דולר שכבר חולקו לתושבי הדרום באמצעות שלל תמיכות. אם זה חכירת 180 דירות לתושבים מפונים, אם זה כוללים שהוקמו במקומות שונים אליהם פונו התושבים, כרטיסי מזון, ארוחות חמות, חוגים, אירועים, הפנינג, הפעלות, מימון בגד למשפחות ועוד.

במקביל לכנס פרסמו הרבנים שליט"א מכתב מיוחד שבו הם קוראים לקהילות הקודש לסייע ל"מטה החסד" של הרב הרב אסייג. "עתה באנו כאשר עת צרה ליעקב ואחינו בני ישראל בארה"ק נתונים בצורה ומצוקה ובפרט תושבי דרום אר"י הנמצאים תחת המציק וסכנת המלחמה המרחפת עליהם ורבנים מהם נאלצו לעקור ממקומם עם משפחותיהם" נכתב במכתב המיוחד.

בהמשך המכתב מוצג מופעל הסיוע האדיר של הרב אסייג שליט"א לאספקת מקומות מגורים חלופיים, פתיחת כוללים, סיוע ברפואת הגוף והנפש ועוד . את מכתבם הם מסיימים בקריאת קודש לציבור להירתם למען מפעל החסד האדיר. "על כן נבקש מכל מי שיוכל לסייע ברוח נדיבה לבוא לעזרתו במצווה נשגבה זו שיש בו הצלת קיום התורה ועם ישראל".

בימים אלו נערכת התרמה אליה מתגייסים בעולם היהודי כולו במטרה לסייע למפעלות החסד העצומים של 'מטה החסד' בראשות הרב אהרון אסייג שליט"א. למגבית נרשמה התגייסות אדירה של ראשי הקהילות מכל אזור הדרום שבני קהילותיהם נעזרים באופן יומיומי ב"מטה החסד" לצד התגייסות יהודים משמעותית בריכוזים היהודיים ברחבי תבל, שעוקבים אחרי מהפכת החסד שמוביל הרב אסייג בדרום ומבקשים להיות חלק בקמפיין צ'רידי שנערך בימים אלו.

לחצו כאן וסייעו למטה החסד>>>

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד