י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא לבחורים וילדים

מסתורי: ההוראות לקראת הכינוס שזימן הרבי מויז'ניץ

לקראת האסיפה המיוחדת והמסתורית שזימן האדמו"ר מויז'ניץ מפרסמים בחסידות שורת הוראות לקראת הכינוס החשוב. היכן ישבו זקני החסידים? האם בחורים וילדים יוכלו להשתתף באסיפה?

מסתורי: ההוראות לקראת הכינוס שזימן הרבי מויז'ניץ
הרבי מויז'ניץ צילום: שוקי לרר

בחצר חסידות וזי'ניץ, כך גם בחצרות החסידים, נערכים לכינוס אותו זימן הרבי מויז'ניץ במוצאי השבת האחרונה, כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים'. הרבי ביקש לכנס את כלל החסידים מחצרות ויז'ניץ לצד ידידיו מכל חצרות החסידים. 

דריכות שיא: הרבי הודיע על כינוס לכלל חצרות ויז'ניץ

הרבי לא הודיע על מה ידבר, ושמועות לכאן ולכאן בתרוצצו במקוואות ובעולם הנייעס החרדי. לקראת הכינוס יצאו מספר הודעות מחצר החסידות: בראש ובראשונה הכינוס לא מיועד לבחורים וילדים והוא יועבר בשידור חי לחו"ל. 

ההודעות הנחוצות לקראת הכינוס הערב. צילום: מערכת ויז'ניץ

זמן תחילת האסיפה הכללית נקבע ע"י האדמו"ר לשעה 20:45. כדי להתחיל את האסיפה בזמן, מתבקשים כלל החסידים להקדים את בואם כדי לסדר את ביהמ"ד לקראת תחילת האסיפה.

בנוסף נכתב בדף ההוראות כי הציבור הגדול מתבקש להיכנס מכניסות מערב, ולהשאיר את כניסות דרום וצפון למבוגרים. סדר מקומות הישיבה בחציו הראשון של ביהמ"ד, מיועדים לזקני אנ"ש, מבוגרים ואורחים כשצעירי האברכים מתבקשים לעמוד על הפארנצ'עס. 

בקומת -1 של הבניין הגדול יוגשו כיבוד קל ושתיה חמה וקרה לאנ"ש, עד לפני תחילת האסיפה. עזרת נשים  תהיה סגורה, והנשים מתבקשות שלא לשהות באזור ביהמ"ד מחמת גדרי הקדושה והצניעות.

המקום של הרבי מוכן לקראת הכינוס. צילום: משה ויסברג

 

חסידות ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד