כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"עבירות חוזרות ונשנות"

58 אלף שקלים קנס לרדיו על "אופי סיקור המלחמה"

הרשות השנייה הטילה על תחנת הרדיו א-שאמס, קנס כספי של 58 אלף שקלים בשל "עבירות חוזרות ונשנות", על אופי סיקור המלחמה.‏ רדיו א-שאמס נמסר: "קיבלנו בתדהמה את ההחלטה ואנו לומדים אותה, על מנת לערער עליה ולבטלה"

58 אלף שקלים קנס לרדיו על "אופי סיקור המלחמה"

תחנת רדיו ישראלית נקנסה בשל "אופי סיקור וביטויים המביעים לכאורה תמיכה בארגון טרור", כך דיווח רן בוקר באתר Ynet.

הקנס הגיע לאחרי שב-6 לנובמבר הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה נגד תחנת הרדיו א-שאמס הישראלית בשפה הערבית, "בשל אופן סיקור וביטויים המביעים לכאורה תמיכה בארגון הטרור" - הוחלט להטיל על התחנה קנס כספי של 58 אלף שקלים בשל "עבירות חוזרות ונשנות", על אופי סיקור המלחמה.

מהרשות השנייה נמסר: "הרשות אינה מגיבה על הליכים שהיא מבצעת מול הגופים המפוקחים".

‏מרדיו א-שאמס נמסר: "קיבלנו בזעזוע ובתדהמה את ההחלטה הבלתי צודקת, השגוייה ובלתי מידתית, ואנו לומדים אותה, על מנת לערער עליה ולבטלה. רדיו אשמס פועל ומשדר מזה 20 שנה במקצועיות רבה ועל פי כול הכללים האתיים ועל פי חוק הרשות השנייה וכול דין, כאשר בראש מעייננו ניצבים הערכים של דו קיום בשלום, קירוב העמים והלבבות ומאבק בלתי מתפשר באלימות ובטרור. כול ניסיון להציג אותנו באור אחר, ובמיוחד בחודשים האחרונים שבהם החברה הערבית ואנחנו בתוכה שילמנו מחירים כבדים כמו כול אזרחי ישראל, הינו שגוי, מסולף וחוטא לאמת. אנו נמשיך לעשות את עבודתנו המקצועית ונשרת נאמנה את ציבור המאזינים ערבים ויהודים ביושר ובאהבה".

בנובמבר האחרון הרשות השנייה הודיעה כי פתחה בהליך "הפרה לכאורה בשל אופן סיקור וביטויים המביעים לכאורה תמיכה, האדרה והזדהות בארגון הטרור חמאס", נגד תחנת הרדיו שמשדרת בערבית, א-שאמס. התחנה טענה אז כי "במסגרת שידורי התחנה אנו מקבלים, כמו כל כלי התקשורת בעולם, את הודעות משרד הבריאות הפלסטיני ברמאללה ומצטטים את הודעות המשרד ביחס להרוגים מקרב האזרחים כי אין שום מקור אחר למידע". 

עוד אמרו: "מעולם לא קראנו לאנשי חמאס שהידים וגינינו וכאבנו את הטבח בעוטף עזה ב-7 בחודש, שבו איבדנו חברים ברמה האישית, המונח 'שהיד' מונח שמתייחס לנסיבות המוות לרבות מי שנהרג בתאונת עבודה: 'חלל (שהיד) פת הלחם, וגם הרוגים ללא עוול בכפם שנרצחו על ידי עבריינים".

מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד