א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מאמץ מיוחד

כך יעבוד קמפיין ההסברה הישראלי לקראת הדיון בהאג

בישראל גיבשו תוכנית לקראת הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג, בה משלבים כוחות כלל גופי ההסברה הישראלית במטרה להשפיע לטובת ישראל במשפט. במסגרת התוכנית יערכו צעדות של בקהילות יהודיות, ייתלו שלטי חוצות ותיערך הקרנת גרסה מקוצרת של "סרט הזוועות"

כך יעבוד קמפיין ההסברה הישראלי לקראת הדיון בהאג
מבצע חרבות ברזל - היום הראשון צילום: צלמי פלאש90

דריכות בישראל לקראת הדיון בבית הדין הבינלאומי בהאג: גופי ההסברה הישראלים הכינו תוכנית הסברה לטבח השבעה באוקטובר במטרה להשפיע במשפט לטובת ישראל, כך דווח ב"ווינט".

בין העוסקים בעניין נמצאים מערך ההסברה הלאומי, משרדי החוץ, המשפטים והתפוצות, משרד הביטחון וצה"ל, המל"ל והממונה על השבויים והנעדרים.

בין היתר, במסגרת התוכנית תתקיים הקרנה של גרסה מקוצרת של "סרט הזוועות" הידוע המתעד את זוועות הטבח. יחד עם זאת, תיפגש משלחת של חמישה קרובי חטופים, שני חטופים ומשפחות נרצחים עם דיפלומטים בעלי השפעה בהאג.

בנוסף, תתקיים תהלוכה גדולה של קהילות יהודיות ופעילים פרו-ישראלים שתגיע עד בית הדין הבינלאומי בהאג, כאשר במקביל יעלה קמפיין שילוט חוצות בהאג תחת הכותרת "הוא לא יוכל להעיד היום". קמפיין זה יופץ בכל רחבי הולנד.

ראש מערך ההסברה הלאומי, מושיק אביב, אמר: "צדק, צדק תרדוף, קול ברור בעולם - בזירת ההסברה ובאולם בית המשפט. מדינת ישראל תתייצב בבית הדין הבינלאומי לצדק ותתייצב בעוצמה גם בחזית ההסברה בעולם, במטרה להציג את האמת ולהדוף את האבסורד והטענות השקריות".

"בתיאום ושיתוף פעולה חסר תקדים, כל גורמי הממשלה כיד אחת - מערך ההסברה הלאומי, יחד עם משרדי החוץ, התפוצות, המשפטים, המלל, הביטחון וצה"ל והממונה על השו"ן באמצעות פעילות פיזית בהולנד בכלל ובסביבת בית הדין בפרט, ובפעילויות הסברה רבות נוספות, יידע כל העולם מיהו התוקפן הברברי שיש למגר ומה קרה לעמנו בטבח הנורא של 7 באוקטובר", הוסיף.

בית הדין הבינלאומי בהאג חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד